Puter til å bli glad av

Det er ikke ofte jeg shopper for tia. Ikke det at jeg har glemt hvordan det skal gjøres, og ikke er lysta forsvunnet heller, men kontoen er lissom ikke helt der. Dermed må en jo ta det nødvendigste først, og i den gruppa er nok ikke nye puter og annet interiør …

Men da jeg ramlet over disse på nettet måtte jeg bare. Jeg falt pladask! De var helt i min gate. Skulle nesten tro jeg hadde designet dem selv. De var rett og slett bare meg. Det er mye brunt hos oss, og jeg er drittlei den fargen. Så litt annet for å dempe det er nesten helt nødvendig.

Ja, jeg vet jeg har en litt rar smak. Og du synes sikkert ikke disse var så innmari flotte som det jeg gjør. Ikke er det “in” heller regner jeg med. Men når en er nærmere 60 enn 50 så har en ryggrad til å kjøpe det en vil faktisk, selv om det ikke er slik det ser ut hjemme hos andre en kan besøke på instragram. Akkurat den ryggrada tror jeg alltid jeg har hatt forresten, og det er jeg glad for.

Putetrekkene er av lin og virker som de er av helt grei kvalitet. De dukka opp på Facebooksiden min sånn helt ut av det blå, og jeg trodde helt til jeg sjekka nå at jeg hadde kjøpt dem på Wish. Men det var helt feil, for Light in the Box var de som solgte dem. Aldri prøvd å kjøpe noe derfra tidligere, men det gikk helt greit. Bestilte før jul en gang, og de kom på fredag. Betalte bare 210 kroner, så jeg ser det er litt billigere enn det som står oppgitt nå. Ikke noe å si på den prisen heller da, det er jo for alle fem. Dessuten var det noe for enhver putesmak her inne, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe flere etterhvert. Til hytta, grillbua eller kjellerstua kanskje.

Her står det i den turkisgrønne stolen vi kjøpte i høst. Og de var meninga de skulle passe til den fargen og ei klokke vi har på veggen. Slett ikke gal match dette! Noen ganger er det jaggu lite som skal til for å forandre helhetsinntrykket.

God søndag! Her plasker det ned, og foreløpig har vi ikke funnet ut hva vi skal bruke denne dagen til. Skal du noe gøy?

10 kommentarer
    1. Jeg synes de var kjempeflotte jeg 🙂 LIker helt klart sånne ting selv. Jeg har jo veggen full av bilder med sånne glade og “naive” uttrykk 🙂 Man MÅ jo bli glad av sånt <3

      1. Ja, ikke sant? Kunne godt hatt et stort bilde med slike hus på veggen også jeg. Hmmmm … tenk om jeg hadde en aldri så liten kunsterspire i meg, så kunne jeg bare ha malt det selv! 😀

    2. Ja, de putene der passer nok godt hos deg, og gjennomført blir det jo også når det er flere enn bare ei pute 🙂 Så da blir jo helhetsinntrykket en gladfølelse ♥ Og jammen var det billig 😮
      Jeg synes det er litt vanskelig med puter, men kjøpte selv et par puter forleden dag. Jeg vil også ha det litt fargerikt i sofakroken, og så vil jeg bytte ut litt med jevne mellomrom. Nå er det nye gardiner som står på agendaen her. Kjekt å friske opp litt iblant 🙂

      1. Ja, jeg så gardinene dine, og den fine lampa! 🙂 Gøy å skifte ut litt. Synd en ikke bare kan ta alt på en gang! 😀 Men mulig vi setter litt mer pris på det når det må gjøres på denne måten. Litt av ganga.

    3. Knallfine de der! Sånt blir jeg i godt humør av. Minner om en gardin jeg hadde en gang, som jeg var veldig glad i. Herlig med farger. Jeg må inn og titte der altså. Takk for tipset! 🙂

      1. Bare hyggelig. 🙂 Ble veldig fornøyd jeg, og de hadde mange fine puter der. Sikkert noe annet også, men det har jeg ikke sett på enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg