Om å knytte bloggen til Bloglovin’

Follow my blog with Bloglovin

Hei igjen der ute … om det i det hele tatt er noen av mine bloggvenner som finner meg i dag. Jeg blir altså mer og mer frustrert av dette her jeg. Det er jo et helt dagsverk å lage et lite innlegg! Ikke gøy i det hele tatt.

Har funnet frem en side jeg hadde på Bloglovin’. Det er år og dag siden jeg var inne på denne. Egentlig har jeg vel aldri brukt den aktivt. Hadde faktisk glemt at den fantes, helt til jeg leste hos Frodith at dette var en smart måte å finne frem til bloggvennene fra blogg.no igjen. Og det er jo greit det, men jeg klarer jo ikke å knytte til min egen blogg til den siden. Tror jeg.

Dette innlegget er nettopp et forsøk på det. En liten test om du vil. Helst for min egen del. Jeg fikk opp bloggen, men klarte ikke å knytte den til, derfor måtte den øverste linja her limes inn først. Så nå er det vel bare å lagre og se om det funker …

– marit

8 kommentarer
    1. Jeg er på gamleplassen enda, men har fått eposten om flytting, så jeg har startet å forberede meg. Og fant ut av bloglovin jeg også. En veldig fin plass egentlig. Og jeg har knyttet meg til, og det fungerer godt, såvidt jeg har forstått 😀

      Sånne nye ting kan være kjempefrustrerende ja. Spesielt når man kjemper fra før av for å komme seg gjennom dagene sånn noenlunde oppegående. Så nå håper jeg at jeg skjønner det meste når flytteprosessen blir gjennomført 🙂

      <3

      1. Vi skjønner det vel etterhvert! Vi er jo så oppegående og flinke alle sammen … 😉 Men frustrerende er det ja. Spesielt når en kunne alt det gamle så sabla godt!

    2. Hei. Jeg tror det er to forskjellige måter å se det på. Man er registrert når man er registrert. Og JEG får jo opp deg, når jeg har begynt å følge deg. Og det er det jeg er mest opptatt av. Så om DU følger meg, får du opp meg. Man kan i tillegge Claime a blog, men det er jeg litt usikker på hva vil si, eller om det er noe poeng. For jeg tror du får meg opp om du søker nå uansett om jeg ikke har Claimet ferdig bloggen min. Der skulle man gjøre noe rare greier med HTML-greier og sånt. Det får bli senere. Det er nok med å få opp dere for meg. 🙂 Vi finner sakte men sikkert ut av dette. Første dagen er verst 😀

      1. Har lagt deg til, og de fleste andre også som jeg har funnet til nå. 🙂 Men nå er det blitt litt sånn at jeg vegrer meg litt for å blogge, fordi alt er så annerledes. Det er lissom ikke så gøy lengre … Vet du om det er en ny app til telefonen også? For det skjer ikke noe på den jeg har hatt til nå. Der er et helt daut! Kommer ikke inn varsel om kommentarer en gang.

    3. Er ikke bloggen automatisk inne når vi logger oss inn på bloglovin.no da?? Trodde det jeg….jaja..jeg har ihvertfall søkt opp mange av de jeg liker å følge, og jeg tor ikke alle disse er inne på bloglovin…men de kommer opp….Ja velkommen i nyblokka….mye nytt, men det blir nok bra etterhvert….lykke til! Jeg har ihvertfall lagt deg til min lille egne gruppe på bloglovin..

      1. Takk, takk. Håper det går seg til etterhvert. Men er det en ny app til telefonen også, for der fikk ikke jeg opp en eneste kommentar, så jeg ble litt lei meg og følte meg helt aleine i verden i dag morges. 🙁 Men så var det jo noen her likevel da! Jeg måtte legge inn en link øverst i et blogginnlegg, for at den skulle komme inn på Bloglovin’. Fant bloggen uten det, men den ville ikke knytte seg til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg