Men blomstene må jeg kjøpe selv!

God morgen dere. 🙂 Her er helgas blomsterkvast. Vi hadde en tur ut på OBS i går, for mannen skulle ha noe lever, og der var det medlemstilbud på roser. To buketter synes jeg at jeg fortjente, så da ble disse gule med hjem. De forrige jeg hadde har faktisk stått i tre uker, enda det var noen kjempebillige jeg kjøpte på Mester Grønn. Pleier ofte kjøpe de små rosene der, som koster en femtilapp for en bukett.

Det er så koselig med blomster på bordet. Men selv om jeg er gift med drømmemannen min, så er han altså sykt klein til å komme med slike oppmerksomheter. Dermed har jeg bare bestemt meg for at jeg skal fikse disse blomstene selv. Hver uke. Om det er det som må til.

Og hvorfor ikke? Kan jeg glede meg selv for 100 kroner ei hel uke pga. disse blomstene så er det virkelig verdt det, spør du meg. Så jeg ser på det som en av de faste utgiftene nå. En nødvendighet.

Har du en sånn mann som stadig kommer hjem med blomster? Hvis det er tilfellet, hvordan i alle dager har du fått til det … Nå har jo jeg vært gift to ganger til og med, og ingen av dem har kommet hjem med slike oppmerksomheter i hytt og pine. Såvidt de huska både bryllupsdag og bursdag egentlig. X’en til drømmemannen har bursdag dagen etter meg, og han lever visst fortsatt i den troa at kona hans har bursdag 4. juli. 😀 Men vi har jo bare vært gift i 11 år da …

Her sitter vi og planlegger tur. Ja, ikke en sånn ferie til eksotiske strøk altså, hadde det nå enda vært så vel. Neida, vi planlegger dagens utflukt. Og den må skje snart nå, for i ettermiddag/kveld er det meldt masse sludd!

En hviledag i går gjorde underverker. Jeg lå jo selvsagt ikke på sofaen hele dagen, men hadde to turer ut med Jonas. Rundt toppen her. Så det ble nesten 10.000 skritt den dagen også. Men altså, hviledag i forhold til de andre dagene i uka.

Blir koselig å gå tur med drømmemannen da. Selv om han var litt skeptisk til lengda på turen jeg ville ta. Men med en Nutrilett-smoothie i sekken så skal nok det gå bra.

God lørdag så lenge. ♥ Kommer tilbake med et referat fra turen etterhvert.

11 kommentarer
      1. Det er akkurat det en må. Veldig kjipt med de flotte gule her, de holdt bare fire dager. Enda de fikk stell etter alle kunstens regler. Konklusjon: Aldri mer roser fra OBS.

    1. Hahahahhahaha….. akkurat som her – og ja, jeg kjøpte to buketter jeg også i går! Vi er i samme båt…. og det gjør ingenting! Klemmer <3

      1. Hehe .. godt å høre at det ikke bare er meg. 😉 Går helt greit, han er så snill og skjønn på andre måter. Mye viktigere det enn en blomsterkvast i ny og ne.

    2. Det hender han kjøper blomster til meg, men stort sett kjøper jeg dem selv. Eller jeg kjøper til ham – da må nemlig han snittet dem 😉
      Herlig pute du har i bakgrunnen!

      1. Hahaha … det var lurt! 😀 For her må jeg både kjøpe og snitte! Jeg tror faktisk ikke han hadde visst hva han skulle gjort med en bukett jeg. Han hadde nok bare stappa de opp i en vase, som de kom fra butikken! Takk, ja den puta er utrolig skjønn. Har to av dem, pluss et bilde som den samme kunstneren har laget. Det henger på do! 😀 Hvis du søker på Atelierboga på facebook så finner du ho der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg