Mandager – ikke den beste dagen i uka

Spesielt ikke om en har hatt ei fin helg. Det er det som er så kjipt med å være syk. Men værgudene viste seg fra sin aller beste side i dag. Vel begynner det å bli ganske kjølig her i Sørlandets hovedstad, men hva gjør vel det når sola skinner og himmelen er blå?

Det tok sin tid å komme i gang i dag. Eller strengt tatt kom jeg vel ikke i gang. Jeg labbet en rolig tur frem og tilbake til sentrum. 13.000 skritt ble det. Med det målet å sjekke forholdene på Bystranda. Se om det var ei grei badetrapp der til oss som har tenkt å bade videre inn i vintermånedene. Det var det ikke. Så dermed blir det vel Bertesbukta fremover også.

Bortsett fra den labbeturen har jeg ikke gjort en dritt. Ligget på sofaen, med ullgenser og teppe og vært utrolig kald. Jeg som aldri er kald, bortsett fra når jeg er kjempesliten da. Og det er vel det jeg er i dag.

Kjipe greier. Men i morra er det en ny dag, og den blir sikkert hakket bedre.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg