Nytt i lekekassa

Hei på deg. Som du sikkert vet er jeg ganske fan av å kjøpte brukt. Det er så sykt mange flotte ting der ute, til brøkdelen av prisene i butikken. Eller på finn.no og de forskjellige salgsgruppene på Facebook. Og hvorfor betale mer enn du må, når det du finner her er like fint som nytt?

Dette må være tidenes kupp for meg altså! Eller for barnebarna da. For det er jo ikke jeg som skal leke med disse to her. Så sprø er jeg fortsatt ikke blitt. Men se på dette lasset da! Og gjett hva jeg betalte? Det var jo budrunde, men jeg var tydeligvis den eneste som kunne tenke meg dette. Rart. For her fikk jeg altså en stufull bærepose med to Build a Beer dokker, pluss masse klær og utstyr. Til den nette sum av 300 kroner. Mesteparten har fortsatt lappen på og er ikke en gang brukt.

Jeg er kjempefornøyd med kjøpet. Ikke fullt så fornøyd med formen de siste dagene. Derfor litt fraværende. Men kommer sterkere tilbake etterhvert. 🙂

14 kommentarer
      1. Utrolig mye fint brukt, og dette var jo ikke brukt en gang. Nesten alt hadde alle lappene på … ho hadde nok sett for seg at det skulle bli en skikkelig budrunde. Men så var det bare meg som var interessert … fint for meg da.

    1. ja dette blir kjekt for småjentene :=) og rimelig var det.
      er det syka som begynner å herje ? her har vi hatt influensa i huset,og svigermor endte opp med lungebetendelse,mange som har det og det er langvarigt.Jeg er oppe og går,men sliter ennå med slim nedføre

      1. Ja, mye gøy her. 🙂 Er nok ikke syka nei, bare kroppen som tok seg en pause. Influensaen har vi sluppet unna denne ganga. Men nå har jeg influensafølelen i kroppen hele tiden da, og har hatt det de siste 12 årene og vel så det. 😀 Kommer og går, men forsvinner aldri helt.

      1. Har kjøpt mye på finn, det begynte med møbler da jeg og x’en gikk fra hverandre .. og siden har det bare fortsatt. Mye ser jo ut som nytt! Og hvorfor betale mer enn en trenger? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg