Litt ny på håret

Det var ikke mer enn jeg hadde tenkt tanken … så føyk jeg avgårde til frisøren på torsdag. Skulle egentlig bare klippe tuppene, men så ble det jaggu litt ny farge også. Eller striper da. Mørkere striper. Så nå føler jeg meg faktisk mye bedre! Ikke fullt så grå og trist. Håret ble fem centimeter kortere bak, men lengda foran er beholdt. Så nå ser det nesten ut som jeg har en ordentlig sveis. På bildet hadde jeg faktisk sletta håret dagen før, men siden vi var på tur med både vind og regn, så holdt ikke det lenge. Liker det best uten krøller, og det er jo typisk når jeg har fått utdelt dette bustehuet!

Ser du ikke forskjell sier du? Vel, her er et bilde fra onsdagen … og se på de flotte tur-neglene jeg har! Jeg som ikke liker for mye bling en gang. 😀 Det er jo skikkelig Harry dette! Men hvorfor ikke? Det er jo litt gøy også da. Barnebarnet på snart seks synes de var fantastisk flotte og ville gjerne ha samme!

Forresten så kjøpte jeg nye solbriller i helga. Veldig billige sådan hele 79 kroner, men siden jeg skulle forsøke en fasong som jeg aldri har hatt før fant jeg ut at jeg først måtte prøve meg på noen rimelige noen. For sist jeg kjøpte RayBan så ble det et skikkelig bomkjøp. Og der ligger de, til en verdi av 1300 kroner, og da tror jeg til og med det var noen prosenter på dem. Det er litt kjipt. Tenker jeg må legge de ut for salg på facebook, til 800 kroner eller deromkring. Det er jo et godt kjøp, for de som er ute etter nye RayBan og kanskje akkurat vil ha den typen.

Her venter vi på regnet. Så nå skal jeg bare nyte en Nutrilett shake, og så går vi oss en tur. Kanskje vi rekker det uten å bli blaute.

Fin tirsdag til deg. 

22 kommentarer
    1. Herlig med en oppfriskning både på hår og negler. Og du driver visst med innvendig oppfriskning også 🙂 Tur-håret var kult det også 😀 Man behøver vel ikke å være strøken når man er på tur. Og det sier jeg, som alltid har leppestift på meg selv når jeg går på tur i skog og fjell 😉 Hehehe 😀
      Skulle hatt en tur til frisøren selv jeg. Men det har jeg nå sagt i et halvt år, og det har enda ikke skjedd. Jaja…sparer jo litt penger på den måten da 🙂
      Nå er tirsdagen snart over, så jeg sier god natt jeg, og ønsker deg en fin onsdag ♥

      1. Prøver så godt jeg kan. 🙂 Så får vi se om det blir noen resultater. Jeg er stort sett litt bustehue hele tiden jeg. Slutta med den slettinga for noen år siden. Orker ikke lengre. Frisør er dyrt, heldigvis ikke så ofte jeg gjør annet enn å klippe det litt.

      1. Jeg som trodde du hadde så slett og blankt hår! 😉 Sletta også ofte før, hver dag omtrent. Nå gidder jeg ikke mer … eller orker ikke.

    2. Så skjønn du var på bildet. Litt busthår må man ha iblant 😉 Jeg ønsker meg også solbriller:-) kjekt å ha. Men er så vansklig å finne noen som ser ok ut på synest jeg. 🙂

      1. Ååååå, det var fint sagt! Tusen takk, snille du. Solbriller og lue er det verste jeg vet å kjøpe. Føler alltid det er noe som ikke stemmer når det kommer på.

    3. Du verden så flink du er. Nutralett, ny sveis og spennende negler! Sikkert en god følese i våren. Litt fres over hårsveisen er ikke dumt. Fin du! 🙂

    4. Man føler seg jo såå mye bedre når sveisen er i orden. Skulle klippet meg for lenge siden jeg. Men det må vist bare vente ei stund til.
      Fin ble du i hvert fall 😊😊
      Ha en fin dag 🌷

    5. det er viktig å føle seg vel på håret ja,og fin ble du :=) fine negler også om en greier å gå med lange da,jeg er helt avhengig av korte negler hi hi .Kos deg på tur,her pleier vi influensaen ennå

      1. Tusen takk. 🙂 Jeg greier ikke gå med korte negler. Føler meg helt naken. Håper influensaen har flytta ut av huset deres nå.

    6. Bustehue-bildet er jo helt supert. Du ser ut som en eldre utgave av Ronja Røverdatter 😁 Selv bakgrunnen ble jo rett her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg