Kongen på haugen

Hei der ute. Jula er heldigvis over, og i dag har vi vært på tur i solskinn! Det føltes som en evighet siden sist. Godt å få litt frisk luft og utsikt over havet igjen. For her har stort sett dagene forsvunnet innendørs, og aktiviteten har vært å fyke fra den ene matretten til den andre. Masse folk, mye lyder og noe som skulle skje hele tiden. Litt stress altså.

Det har vært ei fin, men slitsom jul. Ikke fordi jeg har gjort så mye, men fordi helsa ikke helt har vært på min side. Og da blir jo alt tungt. Så jeg må bare innrømme at jeg er sjeleglad for at det er et år til neste gang.

Drømmemannen har tatt årets siste ferieuke. Så han har fri helt til neste år. Det er jo også litt rart. Jeg er jo vant til å være aleine mesteparten av tiden. Men om bare formen tar seg opp igjen snart, så blir sikkert det også litt koselig. Jeg har ikke en gang sett over julegavene mine, etter at de ble pakka ut. Så der har jeg jo noe å glede meg til.

Ønsker deg som kikker innom en fin kveld. Så kommer jeg sikkert sterkere tilbake etterhvert …

6 kommentarer
    1. Leonberger i solnedgang 🙂 Jonas er skjønn. Jeg er glad selv for at jula er over egentlig. Syk i fjor jul, og jaggu syk i år også jeg… Men blir nok bra igjen en gang .. I dag har jeg hatt besøk her og det var veldig koselig siden jeg ikke kan gå ut 🙂 God bedring til deg, og kos deg med “hverdagene” som kommer nå 🙂

      1. Ja, han er kjempeskjønn. Og virka som han var lykkelig for en dag uten regn han også. Slapp til og med å tørkes etter denne turen. Men i dag plasker det igjen! Kjipt å være syk, både i jul og ellers. Får håpe du kommer deg snart. Jeg er mye bedre i dag enn jeg har vært, så her tror jeg det verste er over for denne gang. Veldig avslappende dager i pysjbuksa dette her. Helt ulikt meg. Men tror faktisk jeg liker det litt også. 😀

    2. siden jeg er nyopperert hadde vi en rolig jul,vi har vært oss to hele julen ,men fikk besøk i går noen timer på dagtid av datter og familie,var nok på en gang det ,for her er heller ikke formen noe å rope hurra for,satser på en bedre start på nyåret :=) og håper du kvikner til så du og drømmemannen får en koslig uke sammen

      1. Det var jo bare de aller nærmeste her også … men til og med det ble litt i overkant. Og da er det trist. Jeg er på bedringens vei igjen nå. Håper det går fremover med beinet ditt også.

    3. Jul kan være mye styr! Her har det ikke vært et eneste juleselskap etter julaften…. så vi har vært på tur tre dager på rad! Deilig! Kos deg så masse du kan – håper formen din bedrer seg! God klem <3

      1. Var vel sånn en skulle holdt det. Julaften, og ikke noe mer. Men da hadde vi jo bare fått møte en brøkdel av familien. Og det er jo også litt trist. Her regner det jo bare, så lange koselige turer er visst ikke så koselige likevel. Hehe. Trodde snøen endelig kom i dag morges, men det varte fire timer – og så bøtta det ned igjen. Er bedre nå, trengte bare litt ro tydeligvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg