Jeg har sett lyset!

Hei der ute. I dag har vi hatt sol og fint vær hele dagen! Himmel så utrolig deilig det var. Og vi fikk virkelig utnytta det, drømmemannen, Jonas og jeg. Det ble tur til Ravneheia, 144 moh. En bitteliten topptur altså.

Det er veldig fint der. Nesten så en glemmer alle trappene en må gå opp. Men så blir du belønnet med den utsikten da, når du kommer til topps. Vi laget oss en liten rundtur oppi heia der, det ble i underkant av 5 kilometer, og vi var absolutt ikke aleine om å lufte vettet og julekiloene denne lørdagen.

Midt inni granskauen traff vi to damer som lurte om jeg var på Instagram! Juuuhuuu. Jeg er blitt kjendis! Det var litt flaut egentlig, men litt gøy også. Jeg fikk skryt for alle de fine bildene jeg la ut, og de hadde til og med fått med seg at jeg bada.

Ja, altså, det er bare å si ifra om du vil ha autografen … 😉

Kan godt ha en reprise eller to av denne dagen. Som en avveksling til regnværet var det som en vitamininnsprøytning. Jeg burde virkelig tenke alvorlig på å flytte fra dette landet altså. Det er for spesielt interesserte dette her. Er helt sikker på at jeg hadde hatt en mye bedre hverdag om jeg hadde bodd en plass der det var sol og varme.

Fin lørdagskveld til deg. 

8 kommentarer
      1. Takk, takk. I dag regner det så det plasker – igjen. Men hjelper godt med en solfylt dag innimellom også. Spesielt når en får så mye ut av sola og godværet.

    1. så deilig da å få en dag med sol,vi må nok vente til uti februar før vi får sola tilbake til bygda :=)att mange av oss hadde hatt en bedre helse om vi bodde i et varmere land med både sol og varme er jeg helt sikker på,men Norge har no mye vakkert å by på også da :=)skikkelig fin tur på dere ,fine bilder og kjekt å bli kjendis

      1. Ja, Norge er ellers stort sett et godt land å leve i. Men været … det er noe spesielt! Jeg kunne jo aldri ha bodd slik du gjør, selv om det er utrolig vakkert der. Men hadde klikka om jeg bare hadde sett sola oppå fjelltoppene hele vinteren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg