Gårsdagens badebilder

Av Jonas altså! Jeg får jo ikke lov å gå i vann med denne hånda mi. Jonas får ikke lov å gå tur. Så dermed kjørte vi ned til et vann rett i nærheten, gikk noen få meter og lot bikkja svømme. Han var så glad! Klart han kjeder seg her han dasser rundt hjemme, han er jo vant til å gå både langt og lenge. Men foreløpig kan vi ikke det.

Det er en veldig idyllisk plass. På sommeren er det innimellom noen barn som bader her, men stort sett er det folketomt. Jeg liker jo ikke å bade i ferskvann, så jeg har såvidt vasset, når jeg skal ha tak i pinnene som Jonas absolutt ikke vil gi fra seg igjen.

Det er en litt rar hund dette her. Alle hundene jeg har hatt tidligere har jo likt å bade, når vi har kasta pinner slik at de kunne apportere. Jonas derimot, han tar seg lange svømmeturer helt for seg selv. I går ble jeg faktisk litt bekymret, så langt borte var han. Hva skulle vi gjort om han plutselig dukket under og ikke kom opp igjen? Vi slapp heldigvis å finne ut av det.

6 kommentarer
    1. Så godt at Jonas får kommet seg litt i aktivitet. Ronja’n min er også en sånn svømmer, de andre er mer gira på å bli aktivisert på en måte. Siden hun bader mest i elva så svømmer hun runde på runde før hun kommer pesende til land.

      1. Ja, vi dristet oss til en liten tur i dag også, uten bading. Han har ligget rett ut siden. Håper bare han er sliten, og ikke har vondt. Det finner vi vel ut i morra. Jeg savner virkelig noen ordentlige turer nå, men tenker det må bli en stund til.

    2. Helt herlige badebilder ..og bra Jonas ikke måtte reddes på dypet.. Ille med den hånda di.. riktig god bedring fra meg i Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg