Frodiths lille fargeutfordring – turkis

 

Beklager for at jeg bombarderer dere med innlegg i dag. Men følte jeg hang litt etter i denne fargeutfordringen. Dette blir siste innlegg i dag altså. Jeg lover.

Nok et arkivbilde. Jeg var på jentetur til Korfu og Albania sammen med eldste dattera mi og hennes datter for noen år siden. Da hadde ho jo bare Adriana, og det er ho du se på bildet her. Mitt eldste barnebarn som allerede er 11 år.

Litt skuffa. Vi dro til Albania for å finne ferieparadiset turistene ikke hadde oppdaget enda. Men allerede i 2013 var vi nok noen år for seint ute. Heldigvis fant vi ei strand der det var ganske så folketomt. Kun noen av de som bodde der. Og denne dro vi tilbake til flere ganger. Stille og rolig, og se på det TURKISE vannet da!

Dette ble mitt femte innlegg i Frodiths lille fotoutfordring.

6 kommentarer
      1. Hehe … du vet, jeg har jo normalt (i alle disse årene jeg har blogget) bare lagt ut et innlegg pr. dag. Selv om jeg har skjønt at flere korte innlegg får en til å klatre oppover på topplista. Så følte meg litt innpåsliten i går. Liksom sånn “Åh! Der var ho derre midtlivskrisa igjen! Er det mulig. ” 🙂

      1. Hehe … ja, det kan bli noen lange dager om en ikke finner på noe. Er spent på hvor lenge det blir som dette, eller om det blir helt portforbud etterhvert. Da er jeg glad jeg har egen hage så jeg jaffal kan få litt luft.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg