Frodiths lille fargeutfordring – oransje

Ut på tur – aldri sur. Og noen ganger er vi så flinke at vi tar med et eller annet å spise. Men normalt dropper vi det. Går rett etter vi har spist hjemme, eller skal rett hjem og spise etter turen. Tur for oss er selve gåinga. Å sette seg ned og brenne bål, grille og sånne ting gjør vi aldri når vi er aleine. Rart egentlig …

Siden jeg er så godt i gang legger jeg til ennå et bilde til denne utfordringen. Ikke fullt så kortreist dette, for det er fra Mexico. Glade farger på en del av husene der, men ikke helt den standarden vi er vant til.

Og nå er det bare ROSA igjen for min del … godt jobba Marit! Om jeg må si det selv.

12 kommentarer
    1. Finfin løsning dette her da. Jeg har faktisk gått ut å tent bål ganske alene mange ganger. Egentlig veldig koselig det også. Men nå er det vår og da tenner jeg aldri bål i skogen. Her blåser det så ille i dag at jeg håper virkelig ingen andre heller tenner bål noen steder.

      1. Hmmm … så flink du er. 🙂 Jeg er nok en sånn som trenger noen rundt meg for å kunne kose meg skikkelig. Ellers gidder jeg ikke forsøke en gang. Er ekstremt dårlig til å gjøre det greit for bare meg selv. Men må kanskje begynne å øve litt. Kan bli langvarig denne isolasjonen vi er midt i nå.

      1. Tusen takk. 🙂 Kjenner det sliter litt på både det ene og det andre allerede … men det er jo ikke annet å gjøre enn å holde ut og håpe på bedre tider.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg