Fem en fredag # 7: Hjärtedagen

  1. När fick du din första bästa vän?
    Det må ha vært Randi, et av de første årene på barneskolen. Ho flyttet til Vestlandet da vi gikk i femte klasse, men vi er fortsatt venninner. Treffes ikke så ofte lengre, men når vi gjør det så er det nesten som om vi har hatt kontakt daglig i alle disse årene.
  2. Vad gör en vän bra?
    Ærlighet, tilstedeværelse og kjemien mellom oss.
  3. Vad fyller ditt hjärta med mest kärlek?
    Ungene, barnebarna, drømmemannen. Å se mine svigerforeldre fortsatt gå hånd i hånd. Håper jeg også har det slik om 20 år.
  4. När gjorde det senast ont i hjärtat?
    I går. Da barnebarnet på 11 var så utrolig lei seg fordi katten hennes var død.
  5. Vem skickar du kärlek till idag?
    Alle de jeg er glad i. Men det gjør jeg hver dag, ikke bare i dag …

De flotte agurkene, som passer perfekt i dag, fant jeg på Jæren. En gang vi besøkte min aller første bestevenn. De ble solgt som hjerteagurk. Har ikke sett de siden, så det er nok ikke noe vi har her på Sørlandet hos oss.

Spørsmålene er som vanlig lagt ut av Elisa

22 kommentarer

Siste innlegg