En kaffi på morrakvisten

Åh! Denne her var bare utrolig deilig! Nutrilett har virkelig forbedret seg siden første gang jeg forsøkte produktene deres. Da var det vel helst det at produktene var så lett å få tak i som gjorde at valget falt på nettopp disse i jungelen av slankeprodukter. En slapp å på apoteket, og ikke måtte en til en lokal forhandler heller. Dessuten er prisen ikke så avskrekkende, spesielt ikke om en kjøper på nettet direkte fra Nutrilett, for der har de stadig gode tilbud, med opptil 40% avslag.

Dette er første is-kaffen jeg har prøvd. Og den var digg! Jeg drikker jo ikke kaffi en gang. Men kan ha latte og iskaffi, om de ikke smaker for mye kaffi da … 😀 Denne var helt perfekt! Så i dag ble frokostshaken bytta ut med kaffi, og litt mer kalorier.

I går hadde jeg en kjempesprekk! Ganske kontrollert sådan, men dog … Jeg var i syforening, hos ho som bor aller lengst vekk herfra. 40 minutters kjøring, og jeg er jo ikke akkurat overbegeistra for å være sjåfør. Spesielt da jeg skulle tilbake var det ille. Jeg ble så trøtt! Er egentlig sjeleglad for at jeg kom hjem i god behold … For meg var det en sykt lang tur aleine i bilen. Ho skulle servere ost og kjeks, og på de 40 minuttene det tok meg å komme dit hadde jeg altså overtalt meg selv til å spise! Det er klart jeg trengte det, etter den lange kjøreturen.

Gud så godt det var! Aldri har en tørr kjeks smakt så ekstremt mye og så godt, selv uten ost på. Men jeg tok altså ikke helt av, bare for å nevne det. Spiste sannsynligvis bare en brøkdel av det jeg ville ha gjort til vanlig, for i godt selskap er det fort gjort å overspise. Og selvsagt fikk jeg dårlig samvittighet etterpå, selv om jeg hadde hatt akkurat den diskusjonen med meg selv på veien opp. Dette trengte jeg. Og ikke minst fortjente. Og jeg var så enig med meg selv. Helt til etterpå. 😀

I dag er en ny dag, og da gjelder det bare å ta seg inn igjen. Men jeg tror jeg må øke på med litt mer kalorier, for jeg har hatt skikkelig problemer på turene i det siste. Nesten så jeg føler jeg skal svime av. Og det er jo ikke bra!

Kos deg med torsdagen. 

6 kommentarer
    1. det er greit nok å slanke seg ,men litt mat må en kunne unne seg uten å ha dårlig samvittighet,og jeg tenker du ikke la på deg noe pga kjeks og ost heller := kanskje jeg skal prøve en slik iskaffe en gang,gjerne en gang vi er på biltur

      1. Ja, den der må jeg jobbe litt med. Spise tre pizzastykker i går, og det var sykt godt! Men skrekkelig mange kalorier da. Skrekk og gru. Synes faktisk denne iskaffien var bedre enn de andre jeg har kjøpt på Rema innimellom. Men nå er jeg kanskje så vant til Nutrilett-smaken etter to uker at jeg tror det skal smake sånn. 😀

    2. Har aldri smakt den. Men er jo greit når man først går på nutrilett at du finner noe som er godt! Er vel greit å sprekke engang innimellom 🙂 Ja, du må ha nok energi til å gå tur og føle deg i fin form tenker jeg 🙂

    3. Den kaffen skal jeg jammen prøve.
      Vi prøver å kvitte oss med noen kilo vi også.😊
      Du er jo råflink! Men jeg klarer ikke å fungere med alt for lite kalorier. Vi tar det i rolig tempo 😊

      1. Det er urettferdig å måtte slite sånn for å bli kvitt noen kilo. Men av og til tror jeg faktisk det er meninga at noen av oss bare skal være litt småfeite. Akkurat som noen har blå øyne og andre brune. Det er en del av mangfoldet. 😉 Likevel vil jeg helst ikke være en representant for akkurat den delen! Det lureste er jo om en holder seg til et tempo som er litt roligere enn dette jeg holder på med. Men da mister jeg så fort fokus, så av den grunn klarer jeg det ikke. For min del tror jeg fort og gæli er best.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg