En gang skal være den første …

Da barnebarnet ble hentet i går var dagslyset slått av. Veldig kjipt når det blir mørkt så tidlig. Blir jo helt døgnvill her! Så siden jeg ikke hadde bada denne uka var det faktisk på tide å ta seg et oppkvikkende bad i sjøen.

I mørke. Med hodelykt. Det er noe jeg aldri har forsøkt før.

Drømmemannen har foreslått det flere ganger. For det er jo rett som det er mørket kommer før vi har rukket å gjøre det vi hadde planlagt. Men jeg har ikke hatt lyst. Litt skummelt å ikke se noe. Litt ekkelt at han ikke kan se meg. For du vet, han bader jo ikke! Han er bare med som psykisk støtte.

Men vet du noe? Det var faktisk ganske morro. Så da fant jeg ut at dette også var et alternativ. Mørkt som i en sekk rett og slett, så det var ikke mye sikt utenom der lykta lyste. Og ikke ble det klare bilder heller, men her er jaffal beviset.

10 kommentarer
      1. Jepp, så det. Jeg bada i går jeg også. Men var akkurat kommet ut i vannet da det kom en hel gjeng som skulle bade. De var visst der hver søndag klokka 12. Fant ut at jeg liker bedre å bade aleine, eller med venninna. Ikke sånn i mølje. Ble litt flaut faktisk, selv om jeg nok var den som svømte lengst.

      1. Nja. Ikke på alle områder. Jeg har jo vært ganske dårlig i det siste. Men noe som er helt sikkert er at psyken er mye bedre når jeg gjennomfører disse badene, pluss at jeg er kvitt de aller fleste heteturene og føler meg mer opplagt og våken faktisk. Men den verken, den er der jo.

    1. Det må jeg si! Imponerende, ikke noe annet å si. Jeg bader ikke i dette landet verken sommer eller vinter. 🥶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg