Ekstremt få bilder av kjærringa

Hei, hei. Ser det er veldig in å legge ut bilder av seg selv med ti års mellomrom akkurat nå. Så da tenkte jeg at jeg skulle henge meg på den trenden. Men det var jaggu ikke så lett! Det fins nesten ikke bilder av meg i dette arkivet mitt. Faktisk har jeg ikke en gang et bilde i året av meg selv her. Det er litt trist, sånn i ettertid. Men jeg hater jo å bli fotografert, så der er jo grunnen. Mindre fotogen kjærring skal du leite lenge etter nemlig. Og når bildene gjør at jeg omtrent blir deprimert, så gidder jeg jeg heller ikke mase på noen for at de skal forevige meg. For det skjer nemlig ikke sånn helt uten videre.

Jeg måtte altså nesten 11 år tilbake i tid. Det var sommer og sol og kjærringa så litt mer fresh ut da, i forhold til på bildet som ble tatt for en ukes tid siden. Selv om det er kommet til en god del flere rynker, og det kommuneblondet håret heller mer over til grått nå, så var jo ikke dette så aller verst. Om jeg må si det selv. Ikke kan jeg forstå hvorfor jeg føler meg så innmari feit heller nå, for jeg var jo vel så rund da. Jaffal i trynet.

Her er det en søndagstur på gang om en times tid. Vi sees plutselig igjen utpå kvelden tenker jeg, med noen dagsferske bilder fra Kristiansands villmark. Kos deg så lenge!

 marit

10 kommentarer
    1. Jeg synes nå jammen at du var kjempefin på bilder jo ♥
      Jeg har sett noen av de der 10 års utfordringene etterhvert, og vet du hva? Veldig mange av dem ser de eldre ut for 10 år siden enn i dag. Jeg vet ikke hva det kan komme av jeg, men de burde i alle fall være stolte av akkurat det 😀
      Du var veldig pen for 10 år, eller 11 år siden da, og det er du fortsatt. Og nå ser du faktisk smalere ut i ansiktet synes jeg 🙂 Men begge deler er flott.

      Jeg har ikke selv vært med på denne utfordringen. Jeg begynte å bli syk for ca. 12-13 år siden, og for 10 år siden var jeg begynt å bli ganske deprimert. Så jeg har droppet den sammenligningen 🙂

      Kos deg på tur ♥

      1. Må ha vært den flotte soloppgangen på det siste bildet som gjorde meg så fin. 😉 Men det er mye lettere å ta presentable bilder etter at en kan ta selfier med mobilen. Blir lissom ikke like stressa som når noen andre skal trøkke et kamera oppi trynet mitt. 😉 Takk for fine ord.

      1. Takk, takk. Ble litt grå og kjipe de bildene i dag. Men vi fikk jaffal beveget oss en del. 😉 Har ikke sett innom så mange blogger i dag, må ta det i morra heller. Utslitt etter lang tur i dag.

    2. nå synes jeg du er vel streng med deg selv,du er ei flott dame og jeg mener å ha sett mange følotte bilder av deg eg da :=) nå er det slik att noen bilder ikke yter retferdighet,det er fotografen sin skyld ikke modellen :=) når jeg ser på bilder av meg selv så tenker jeg alltid att et smil gjør seg godt på bilde,så jeg har lært å lete frem smilet med en gang jeg ser kamera rettet mot meg hi hi .S å jeg synes dette er to fine bilder av deg eg :=)

      1. Takk. Mitt smil blir ikke bra på bilder. Mulig det hadde sett fint ut om noen hadde knipsa når jeg ikke merka det, men normalt blir jeg seende ut som ei gammel heks når smilet blir fanget av kameraet. Det er ikke tull en gang! Til og med drømmemannen sier det. Og han sier sjeldent noe stygt. Så jeg smiler ikke på bilder lengre. Dessuten tar jeg de fleste bildene av meg selv uten hjelp. Selfie vettu. Da har jeg kontroll. Men er litt kjipt å ikke ha bilder fra turer og sånn. Etterpå jaffal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg