Den mørkeste desember ever …

Livet … det kan jaggu være heilt for jævlig innimellom. Og noen får bare mer enn andre tydeligvis. Men at det kan snu sånn på femøren er helt ufattelig. Fra å være så takknemlig for at alle våre barn og barnebarn hadde det så bra, på alle måter, havnet vi plutselig midt i et mareritt. Fra å være en frisk, sprek, oppvakt og lykkelig sjuåring som gikk og la seg torsdag 26. november, ble barnebarnet mitt hasteinnkalt til sykehuset midt på natta.

Nå er ho plutselig blitt en del av statistikken “barn med kreft”. Leukemi.

Så hvis noen lurer på hvor jeg er blitt av, så er dette forklaringa. Jeg er helt tom. Har ikke en dritt å skrive om, bortsett fra mange tanker som har med dette å gjøre. Men siden det ikke er mitt barn det gjelder, så kan jeg jo ikke legge slikt ut her. Selv om det for meg personlig hadde letta litt på alt som svirrer rundt i hodet mitt. Jeg er jo vant til å skrive av meg ting. Men det går altså ikke denne ganga, siden det involverer så mange andre.

Og vi som trodde at 2020 ikke kunne bli verre. Så feil kan en ta …

14 kommentarer
      1. Ja, så fort snur det. Fra at dattera og barnebarnet mitt har levd et liv som nesten var som en drøm … med masse planer for 2021, så er alt satt på vent.

    1. Med klump i halsen og tårer som presser på, så sender jeg de varmeste tanker og klemmer ♥♥♥ For det er umenneskelig det du og dine står i nå. Jeg vil jo håpe og tro at alt ender bra til slutt. Men det er tøft mens det står på.
      2020 er det verste året noen sinne, det kan jeg selv også skrive under på.
      Tenker på dere, og klemmer godt ♥

      1. Tusen takk. <3 Skjønner vi var flere som fikk en merkelig avslutning på 2020. Håper det går bra med deg. Det har vært noen forferdelige uker her, men det blir vel den nye normalen etter hvert.

    2. Kjære Marit
      Ber for lille jenta deres 🙏♥️
      De er kommet langt med denne type kreft
      Vedrørende barn. Tror dette går bra, ber om det
      Mange klemmer ♥️♥️

    3. Det var leit å høre 🥰 varme tanker og gode klemmer til deg og barnebarnet ditt ❤️

    4. Godt vi ikke vet hva morgendagen bringer!!
      Varme tanker går til barnebarnet ditt💖
      Og heldigvis er de blitt flinke til å behandle kreft…

    5. Uff det er ikke greit når ting gjelder barn, da blir man liksom så hjelpesløs. Du kan skrive av deg ting, du trenger bare ikke poste det. Kjøp deg ei kladdebok, eller lag deg ei dagbok i word. Det er sunt å få “tømt seg”, om det er noen andre som leser eller ei. Tenker på dere, når slikt skjer så får andre “problemer” brått en enklere status. Klem.

    6. Forståelig at det blir tomt i hodet for bloggskriving når slike tøffe ting oppstår. 😥 Fryktelig når barna blir syke. Tenker på dere! Sender en god klem ❤

    7. Det var virkelig leit å høre. Sender dere mange gode tanker og krysser fingrene for vesla kommer seg gjennom krisen selv om det er langt lerret å bleke ♥️

    8. Jeg har tenkt mye på deg og barnebarnet ditt etter at du fortalte hva som har skjedd. Sender mange varme tanker og en stor digital bamseklem 🥰

    9. Jeg føler så med deg – tenker på deg skjønner du! Kanskje kan du skrive av deg noe på en litt indirekte måte! Ta vare på hverandre så godt som det går i denne dritt-tida! En stor varm klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg