Dagen i dag …

Endelig ble formen litt bedre! Vi gikk tur til sentrum, Jonas og jeg. Og faktisk så klarte vi det uten å få regn i håret. Så i dag har det vært oppholds i flere timer i strekk til en forandring. Men drittværet trengte vel en pause det også, slik som “Didrik” herjet i natt!

Det var mye vann i sjøen. Og dette er jo etter at vannet har trukket seg tilbake igjen. Er litt spent på hvordan det har vært på hytta, om vannet har vært inne i sjøbua. For det har skjedd før. Heldigvis ligger både hytta og huset vårt høyt, så her er det tørt og trygt.

Som du ser har vi fått litt kulturell input i dag. Skulpturer og street art i en eneste skjønn forening. Mye gøy å se på i denne byen vår. Og jeg er en av dem som liker sånt. Alt trenger absolutt ikke være grått og trist.

Vi gikk 7,5 km, Jonas og jeg. I motsetning til i går da jeg sikkert ikke gikk mer enn et par meter inne i huset. Makan til drittdag skal en leite lenge etter … så i dag var det skikkelig godt å komme seg ut igjen. Føler ikke akkurat at energien bobler over, men den følelsen er det så lenge siden jeg har hatt nå, så kan ikke helt huske hvordan det var. Akkurat nå er jeg så sliten at jeg er helt kvalm, men det er ikke så farlig det heller, for jeg har jo i det minste en grunn til å være sliten i dag. Og da er det lissom helt greit.

Håper onsdagen din har vært fin. 

6 kommentarer
    1. dette var et fargerikt innlegg,masse flott kunst der du bor .
      Noen dager er ikke så kjekke ,men godt om dei går fort over,satser på en god dag i morgen også.Ble trening på meg i dag ,litt for mye så det blir litt roligere i morgen,litt tøy og bøy hjemme ,det må jeg liksom hver dag

      1. Ja, ikke sant? Har hatt noen elendige dager nå, men tror det er på bedringens vei igjen nå. Livet mitt er som en berg og dalbane når det kommer til helsa og dagsformen. Men stort sett kommer jeg meg ut på de gåturene.

      1. Takk. 🙂 Ja, er en fin liten by. Kanskje litt dau utenom sommersesongen, men har jo aldri bodd noen andre plasser så har ikke noe å sammenlikne med. Sikkert like greit …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg