Årets siste bad

Høytid og masse på programmet for de aller fleste. Regn og drittvær nesten hele tiden. Forkjølet badevenninne og ingen til å hjelpe og dra kjærringa til sjøs … da sier det seg selv at det er litt vanskeligere å komme seg avgårde da. Alltid lettere å være to. Selv om både Jonas og drømmemannen er med for å passe på, så er det jo bare meg som bader.

På tavla sto det 4 grader og noe. Det var fra i går. Vi målte til 6,2. Ikke vet jeg hva som er riktig, eller om det kan variere så mye fra dag til dag. Eller om temperaturmåleren vår ligger for høyt oppe i vannskorpa og vannet lengre nede er mye kaldere. Men det virka sykt kaldt! Mulig det var fordi det var hele 9 grader i lufta i dag, så forskjellen der ble større enn sist. Det kjentes ut som det la seg et islag på kroppen mens jeg svømte. Men som den tøffingen jeg er blitt så tok jeg to små svømmeturer slik jeg alltid pleier.

Skal det være, så skal det være!

9 kommentarer
      1. Takk. 🙂 Ja, kjenner godt forskjell både på det ene og det andre jeg. Så dette har jeg troa på. Men burde sikkert ha gjort det hver dag. Eller jaffal tre ganger i uka. Bare litt vanskelig å få til …

      1. Vet ikke. Ikke SÅ lenge da. Tar cirka 50 svømmetak, men en pause på midten der. Da står jeg oppe i trappa, eller helt oppe på land. Alltid best andre ganga en går uti. Men det er jo ikke så lenge …

    1. Bra gjennomført 🙂 Vi tar det en gang i mnd..så nå blir det i januar.. Måler ikke temperaturen i vannet..men varmt er det ikke..hehe… Ønsker deg et fint nytt år <3

      1. Det må være veldig kaldt når det går så lang tid mellom hver økt! Merker det faktisk om jeg har en uke mellom jeg … Det er jo flere som bader her jeg bader. Men passer på å ikke komme på samme tid som dem. De kom jo en gang jeg var uti, men da var det litt vanskelig å rømme! 😀 Veldig mange av de dukka seg bare, og så rett opp igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg