Aaaaah … der kom ho gitt!

Altså, badedrakta .. eller badedraktene da. Som jeg skreiv tidligere så har jeg en slags fetish eller noe, må alltid kjøpe to av hver. Eller, ikke alltid. Men nokså ofte. Sånn ble det altså med badetøyet også denne ganga. Og det er sikkert greit det, om de skal vare like lenge som forgjengerne, sånn henimot 20 år. Det blir ikke mange penger pr. bad!

Jeg må bare innrømme det. Ny badedrakt løste ikke problemet mitt med for mye kropp. Langt derifra. Men jeg følte meg bittelitt bedre, om sant skal sies. En sånn milliondels prosent eller deromkring. Og alt hjelper jo!

Det er rart med det. Egentlig er jeg helt sikker på at kroppen min holder på å forberede seg til mitt neste liv. Den er allerede godt i gang faktisk. Og nå er jeg helt overbevist om hva jeg kommer til å gjenoppstå som også!

Det må uten tvil bli en kenguru. Etter hudfolden på magen å dømme …

Bildene er fra i formiddag. Fint vær, og de ni gradene i sjøen har holdt seg ganske stabile den siste uka. Blir spennende å se hvordan dette går når det kryper enda lengre nedover. I går hadde jeg et bad i et skikkelig tåkehav utpå kvelden, sammen med ei annen venninne. Jeg hadde aldri gått om ikke ho hadde mast så innmari. Men det var jo litt spesielt det også da. Så bare noen meter foran oss. Klarte ikke en gang å ta brukbare bilder med mobilen, så noen bevis derfra har vi ikke. Formen som var så elendig hele dagen ble flere hakk bedre etter det kalde badet.

Sunt eller ei. For meg er dette bra! Både for psyken og kroppen. Jeg blir jevnt over mer opplagt, verker mindre, er ikke så forbanna varm at jeg holder på å renne vekk hele tiden, og det styrker selvbildet. Ikke fordi jeg er så fornøyd med bikinikroppen, men jeg klarer å gjennomføre noe jeg har bestemt meg for. Og jaggu føler jeg meg litt tøff også. For ikke å snakke om mye, mye gladere enn på lenge. Det er en ekstremt god følelse!

Det er helg, og fredags-taco her hos oss. Håper du også får en fin kveld og ei god helg.

6 kommentarer
      1. Ble dårlig med bad i helga. Kommer sterkere tilbake til uka. Kroppen er et sorgens kapittel for min del, både utseende og formen generelt. Men joda, det er nå den jeg har, og det er tydeligvis ikke så lett å forandre på det. Jeg har jo forsøkt opptil flere ganger …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg