Litt mer gjenbruk …

 

Jeg er så fornøyd med disse blomsterpottene. Opphenget. Eller hva de skal kalles. Egentlig er det lysestaker. Kjøpt av ei venninne for en stund siden. Men de kom ikke opp på veggen før jeg fikk ommøblert her. Hadde jo selvsagt ikke noen plan med dette kjøpet heller. Det er gjerne slik jeg shoppper. Litt på måfå. Men sånn i underbevisstheten ligger det nok en aldri så liten ide likevel. Ser det ut som. Selv om den ikke helt har moden når kjøpet blir gjennomført. 

Lysestaker hadde jeg absolutt ikke brukt for. Vi har mange lysestaker her. Er storforbrukere av stearinlys i alle størrelser og fasonger. For det er jo så koselig! Det var da jeg kom på dette her. Kjøpte to billige blomsterpotter i sink eller noe sånn, på Plantasjen. Måtte nesten være det, for de er ikke så tunge. Dessuten var det jo en pigg midt i “fatet” der lyset skulle stå fast. Så jeg måtte slå hull i pottene slik at de fikk feste her. Det gikk også fint med disse pottene, for det er en plastpotte inni som er tett. Simsalabim, med to lange eføy ble det en fin veggdekorasjon. Synes jeg. 

Er det ikke godt med alt en er fornøyd med selv da? Liker stua vår mye bedre etter siste omrokkering av møbler. Det er ikke alltid det skal så mye til. 😉

 

 

Det er tirsdag og Jonas og jeg var ute og gikk allerede klokka 8. Fikk ikke sove etter at drømmemannen sto opp i dag, og siden formen er bedre enn i går så var det bare å komme seg ut. Det var tre minus, og fordelen med det er jo at bikkja ikke blir skitten og våt. Så da fant jeg en positiv ting som kan knyttes til kuldegradene også. Slett ikke verst. 

Ønsker deg en fin dag. 

 

Midtlivskrise på Facebook finner du HERFølg meg gjerne om du liker hverdagsblogger fra sytende, middelaldrende kjærringer, fine bilder og noen turopplevelser i ny og ne. Det du ikke liker kan du jo bare scrolle glatt forbi.

10 kommentarer
    1. frodith: Takk. 🙂 Han slapper bare av, er en veldig bedagelig hund dette her. Tror ikke han var så sliten, om jeg hadde sagt vi skulle ut igjen hadde han sikkert vært megaklar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg