Det henger i trærne

Vi har fått litt snø i løpet av natta! Akkurat når det er slik, så elsker jeg vinteren. Og jeg er ikke aleine, for Jonas har tusla rundt i hagen i en hel liten evighet til han å være. Normalt er han jo ikke lengre vekk fra oss enn høyst nødvendig. Men se så fint det er da! Dessverre så varer det sikkert ikke dagen ut en gang, det er jo ulempen med å bo her vi bor. Men enn så lenge får jeg kose meg med å se ut av vinduet og nyte det så lenge det er mulig. For om du trodde jeg skulle slenge på meg skiene og virkelig oppføre meg som en vinterelsker nå … vel da tok du skammelig feil altså! 😉 Det er vel omtrent 20 år siden jeg har hatt ski på beina, og det har absolutt ikke vært noe savn.

Bare en kjapp tur innpå for å ønske deg en flott lørdag. ♥ Her skal vi ha to fireogethalvtåringer (veldig viktig med det halve altså!) på overnatting, men enn så lenge kan vi nyte freden noen timer til, for de kommer ikke før i ettermiddag. Et barnebarn hver har vi lånt, og om været ikke er så alt for galt så tenker jeg vi fyller på med et par til i morra, og tar en tur i skogen for å brenne bål og grille pølser eller noe sånn. Det fins vel lite som er koseligere enn det egentlig. Spesielt om formen er sånn tålig.

Følg gjerne bloggen på Facebook

14 kommentarer
    1. Ja guri – det var vakkert..men er absolutt ikke den største fansen av vinter & ski..prøver å få til en tur hvert år – men de to siste årene har det vært null..så da får bare tiden vise om jeg klarer å krangle på meg de trepinnene i år, hehe =D Så koselig med overnattingsgjester da =) Kos dere med kvelden – og ha en flott tur i mårra om det blir til det =D

    2. Ingenting er som en tur ut i snøen med både hunder og fotoapparat. Jeg synes hver årstid har sin sjarm… Det har med innstillingen. Men jeg må innrømme at jeg sliter med våren. Søle og kline alle steder, kilosvis med pollen… nå ja.

    3. Jeg er så enig med deg, vinteren er vakker men jeg liker nok ikke å være ute i den. Her i Oslo er det full vinter med kuldegrader og det hele… Heldigvis ikke så mange som tidligere i uken, bare – 2C. Jeg har heller ikke hatt ski på bena på mange år, og det har ikke vært et savn her heller ;o))

    4. Kjære deg! Jeg håper du får energi og god form i gleden over å se barn i lek og være sammen med de. Håper det blir bål og pølser da! O Jonas koser seg forstår jeg! Klem

    5. Det ser veldig koselig ut. Og må si det høres bra ut både med barnebesøk i dag, og med grilling ute i morgen. Du tar vinteren tilbake du Marit, det er rette spiriten :-))

    6. god morgen,ja dette er vakkert ,og er dere heldige holder det en stund b´medan barna er der,barn elsker jo å leke i snø :=) så krysser vi fingrane for att dere får pølsegrill dag i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg