Jeg har lekt fotograf – igjen!

Enda så mye bilder jeg har tatt, og tar,
så får jeg helt hætta når noen spør om jeg kan fotografere.

Da er det plutselig så alvorlig, og absolutt ikke gøy lengre.
For tenk om jeg ødelegger minnene deres!
Tenk om bildene ikke blir noe fine!
Jeg har prestasjonsangst de luxe, er kvalm og føler meg elendig.
Men så blir det jo som regel greit til slutt likevel.

I går var det konfirmanten som skulle foreviges.
Og her er noen av bildene.
Jepp, jeg har spurt om det er greit at jeg la ut noen her, og det var det.
Flotte, nydelige Marita, hvem som helst hadde vel klart
å få fine bilder når motivet ser sånn ut.

<3

Det ble en lang lørdag.
Så i dag er en skikkelig drittdag.
Jeg er så trøtt og sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Det kjennes ut som jeg har influensa,
og selv under pelspleddet er det iskaldt.
Ute regner det, og tåka henger langt nedover hustakene.
Men i morra er en ny dag, ny uke til og med,
så da blir sikkert alt mye, mye bedre.
Det ser jeg frem til!

<3

10 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er jo gøy når en bare tusler rundt og knipser bilder sånn på måfå. Men så mye, mye verre når jeg vet at jeg må få til noe fint! Rart egentlig.

    2. Flotte bilder! og jeg har det helt likt som deg..prestasjonsangst om jeg får i oppgave å fotografere..men å gjøre det på egenhånd..DET er helt greit..hihih..Dette klarte du jo helt fantastisk..

    3. Fin konfirmant :)) Syns bildene ble kjempefine, men skjønner det der med å love å ta bilder.. da føler man på presset om å gjøre det bra..
      Da ønsker jeg deg god bedring og en rolig og avslappende kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg