Frodiths lille vår-challenger: Dans

Hallo på lørdagskvelden!
Nå klarte jeg ikke å holde meg vekk fra denne foto-challengen til Frodith lengre.
Når alle andre er ferdige så kommer denne kjærringa luskende.
Snakk om tulling! :o))

Første utfordring var

DANS

Dans liksom, hmmm, det var jaggu en hard nøtt å knekke for meg.
Jeg danser ikke, jeg har ikke et eneste bilde som
har noe med dans å gjøre heller.
Ikke et eneste menneske som ser ut som det danser i hele fotoarkivet mitt!

Men så dukka denne dama opp, akkurat når jeg trengte ho.
Ja, ho lever jo ikke akkurat, men ho danser i det minste.
Hvis du lurer på hvor du har sett ho før, 
så befinner ho seg altså på Rikshospitalet i Oslo.

#frodihfotoch01

*Vinker og vinker og håper Frodith ser at jeg er med*

15 kommentarer
    1. annebe: Ja absolutt! :o) Jeg slapper veldig av når jeg sitter med pc’n. Som andre gjør foran tv’n eller når de strikker og sånne ting. Datamaskinen har jo vært arbeidsverktøyet mitt hele livet. Og for meg er det godt å sitte her, nå som jeg ikke er på jobb lengre.

    2. Hehe..nei det er bare det at jeg ikke orker å jobbe så mye på pc, så skal jeg være med alle dagene blir det ingen andre innlegg..og det kan jo bli litt dumt… :)))

    3. Siri’s Syrom: Jeg vimsa rundt der et par uker, da dattera mi ble operert for hjernesvulst. Tror jeg kunne alt av statuer og utsmykning utenat da.

    4. frodith: Takk. Så at det var stavet feil ja, men kopierte bare det som var lagt ut. Kanskje en grunn til det, at han ikke skulle stjele navnet ditt eller noe … ;o)

    5. Å, den dansende damen på Riksen hadde jeg nesten glemt. Mange år siden jeg var fast inventar der borte! 🙂 Nydelig bilde! Ønsker deg en strålende søndag, selv om det er litt skyet her på Sørlandet i dag.

    6. Jeg ser at du er med 🙂 Så bra 🙂 Og vi er ikke ferdige vi ennå heller 😀 Den hashtaggen til rpandda er uten t- i Frodith…men det skulle kanskje være sånn… Spiller ingen rolle, jeg skjønner ikke det greiene jeg… Tagger i hytt og pine uten å vite poenget nesten 😀 Nå legger jeg deg på linkelisten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg