Frodiths fotoutfordring – dag 15

NEDENIFRA OG OPP .. en måte jeg ofte knipser bilder på. Bare ikke når det gjelder folk. For det ser jo helt forferdelig ut! Da er det bedre å ta ovenifra og ned. Hehe. Men ellers kan det bli mange kule bilder på denne måten. Bare se på dette treet her! ;o)

Det var den siste dagen i Frodith’s fotoutfordring. Ehhh .. jeg har fuska litt, for i dag kom det to herfra. Liker ikke å være sinka. Like lite her som på jobb. Derfor altså. :o)

Er bare såvidt innom her. Får kikke på utstillinga hos Frodith en annen dag. Og alle dere andre jeg ikke har rukket innom. Usj! Har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke rekker alt når alle dere er så flinke og koselige og kommenterer hos meg  Men nå er jeg ferdig på jobb, har spist middag, og nå skal jeg på skolen. Har ikke lyst en plass. Ikke har jeg lest noe heller. Sånn blir det denne uka. Neste derimot, da har jeg igrunnen ikke tenkt å jobbe de dagene jeg skal være elev. Så får vi se hvor lenge den planen holder ..

Ha en fin ettermiddag og kveld. :o) Og tusen takk til Frodith for morsom fotoutfordring. 

6 kommentarer
    1. Nok et flott bilde fra deg! Og dette treet var helt konge med alle de soppene på (ja jeg tror ikke det heter sopp når det sitter sånn på treet, men jeg husker ikke hva det egentlig kalles). Skole og jobb på en dag kan bli litt vel heftig, så du må kanskje prioritere litt. Men i omsorgsyrker er det alltid behov for folk, sånn er det bare. Ha en fin kveld 🙂

    2. Denne var så klart også nydelig,og skulle hengt nede i Galleriet. Men jeg kunne ikke få med ALLE 😀 Og du er representert så det holder. Ta en tur ned en annen dag 🙂 Og lykke til på jobb 🙂

    3. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg