Frodiths fotoutfordring – dag 12

Unger, fotografering og BEVEGELSE .. er til tider en utfordring for en amatørfotograf. Her er et av bildene mine som egentlig er mislykka. Barnebarnet måtte jo selvsagt snu seg akkurat i det jeg trykka på knappen .. og vips så kom ho helt ut av fokus. Men, jeg er egentlig sykt fornøyd med dette bildet. Ikke er det klart der det skulle, men det er likevel noe med det. Så for meg er det blitt et av favorittbildene av snuppa.

Hva synes du? Her er iallefall mitt bidrag til Frodiths fotoutfordring nr. 12. :o)

6 kommentarer
    1. Jeg synes det er kjempefint, og det passer jo ypperlig til temaet da 🙂 Jeg husker det fra tidligere en gang i Galleri Frodith. Kjempefint <3 I morgen er Galleriet klart, jeg har plukket ut bilder og kunstnere som jeg sender noen småting i premie til 🙂 Mye fine bilder <3

    2. Jeg synes dette viser en super bevegelse! Unger står ikke i ro så lenge av gangen, de har litt lopper i blodet. På jobben kommer ungene bak kamera for å se resultatet nesten før jeg rekker å knipse, så denne typen bilder kjenner jeg godt igjen. Men det fanger øyeblikket – det er sånn de små er! Jeg liker også bildet ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg