F4c2a pc

V5 har hatt en fantast5s2 t4r t53 vest3andet, 0en 1eg 2an dessverre 522e v5se dere n6en b53der, Ver2en fra den e33er f3ere 5nn3egg 5 Fr6d5ths f6t64tf6rdr5ng, F6r 05n pc er sy2, tastat4ret f4n2er 522e!!! 600er f6rh

pent35gv5s ster2ere t53ba2e etterhvert,

…. og her står det egentlig:
Vi har hatt en fantastisk tur til Vestlandet, men dessverre kan jeg ikke få vist dere noen bilder. Verken fra den eller flere innlegg i Frodiths fotoutfordring. For min pc er syk, tastaturet funker ikke! Jeg kommer forhåpentligvis sterkere etterhvert!

8 kommentarer
    1. Siv Svanem: Puuuh. Det gikk greit. :o) Å gå inn i utforsker og sånne dypdykk i dataverdenen er ikke noe jeg gidder. Men det hjalp da mannen kom hjem! ;o)

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Syke pc’er er til å få panikk av. Spesielt når alle bildene er lagret her, og det er over et år siden jeg tok sikkerhetskopier av det. Skrekk og gru! Må skjerpe meg. Hadde vært skrekkelig dumt om den klikka og det meste forsvant …

    3. Nå begynte jeg å lure på om dette var en test eller noe, som jeg ikke helt forsto…. God bedring med pc’n. Når ting ikke funker så oppdager man hvor avhengig man har blitt av disse tekniske tingene. Ha en finfin dag 🙂

    4. Jeg lurte på hvor du ble av skjønner du 🙂 Men jeg har allerede tittet på bildene du HAR lagt ut, og de er nydelige, så følg med videre hva som skjer på bloggen min i neste uke… sier ikke mer 😉 Klem og god bedring itl Pc-en <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg