Frodiths fotoutfordring – dag 6

Hey, hey .. nå snakker vi! :o) Blått og turkis så langt øyet kan se. Sol og sommer, varmt og godt. Her er jeg i mitt rette element. Fins det virkelig noe bedre? Dette er fra Tulum i Mexico, paradis på jord spør du meg. Skulle gjerne hatt ei uke til her nede jeg. Bare slappe av, uten mas og alt for mange gjøremål. Men nå er jeg jo gift med en mann som alltid vil oppdage noe nytt, hver gang vi reiser, så da blir det ikke så mange returer verken hit eller dit – for vi har jo sett det før! ;o)

Ikke så mange ukene til vi skal på tur igjen da. Blir spennende det, selv om vi skal farte rundt mesteparten av tiden.

8 kommentarer
    1. Fantastisk herlig blått <3 Og turkis og den beste avslapningen kan jeg tenke meg DER. Jeg vil også 🙂 Men dere får nok en fin tur NÅ ja.Ta masse bilder 🙂 Herlig tolkning av tema dette 🙂

    2. Å dette så helt herlig ut! Minner meg litt om når jeg var i Australia, for der var fargen akkurat sånn. Det så ut som båtene svevde oppå vannet som var helt klart. Jeg håper jeg får en tur til et sånt sted igjen. I dag er det fortsatt kaldt og vått her, så da er det lov å drømme seg bort til litt varmere strøk 🙂

    3. Det ser bare helt, helt herlig ut. Kan nesten fornemme følelsen av å stå der og puste inn duft av hav og kjenne en brennende sol på skuldrene og sand mellom tærne og vinden som rusker i håret….. drømmer 🙂 Fint bilde :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg