Frodiths fotoutfordring – dag 1

Fotoutfordringer er gøy. Og når det er selveste Frodith som arrangerer da går det igrunnen ikke an å fortrenge det. Egentlig liker jeg ikke konkurranser, leker og spill. Men så fort det har noe med fotografering å gjøre så er jeg der vettu! :o) Og over her ser dere mitt bidrag til dagens utfordring som er GLEDE. Modellen er mitt yngste bonusbarnebarn.

Denne utfordringen går over 15 dager. Og det aller beste er at temaene allerede er klare! For jeg er litt fraværende på bloggen for tia. For her går dagene i full fres, og når ettermiddagen kommer så er det ikke nok hjernekapasitet til å skrive så mange vettuge blogginnegg. Sånn er det med den saken ..

God helg til deg som titter innom. :o)

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Takk, takk. :o) Savner igrunnen blogginga og den kontakten det ble med en del av dere her inne. Men en kan jo ikke rekke alt heller. Setter veldig pris på at noen av dere fortsatt kikker innom når jeg er her. :o)

    2. Denne var kjempefin. Herlig glede <3 Er så glad du ble med 🙂 Jeg begynner i morgen 🙂 Litt utpå dagen 🙂 Må hjem til pc. Nå har jeg nettbrett og er på landet 🙂

    3. Så herlig bilde! En badeglad liten engel som ser ut til å riktig fryde seg over vannet! Jeg tenkte også å hive meg på denne utfordringen, men er nok ikke klar alt i dag. Nyt helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg