Våkenetter og annen dritt

Her går alt sin veldig skjeve gang.
Egentlig føles det som om alt rakner. Ingen god følelse.
Det har vært ei jævelig uke, for å si det mildt.
Og det tar vel en god stund før det blir noe bedre denne ganga.

Bildet over er fra i dag morges.
Eller, jeg vet ikke om folk flest kaller det for morra’n før halv seks.
For meg er det natta egentlig.
Men jeg har ikke sove noe særlig i det siste.
Da denne natta ble en vaskeekte våkenatt gav jeg bare opp etterhvert,
og fant ut at jeg likegodt kunne få unna dagens trimtur.
Ikke så mye annet å finne på på den tia av døgnet.

Bikkja er sjokkskada enda.
Kanskje ikke så rart,
for da vi hadde gått ei mil og var kommet hjem igjen ringte vekkerklokka!
Den var 7 ..

#nedbemanning #oppsigelser #sluttpakker

En gladnyhet kan jeg også servere:
MR’en til dattera var helt fin denne ganga også.
Dermed kan vi puste ut i seks måneder til.
Og det er jo fantastisk!!

:o))

6 kommentarer
    1. For en dag! Og klokken 05.30 er det natt i mitt hodet. Dagen begynner ikke før ved 06.00 tiden. Håper alt ordner seg til slutt, og at du får sove godt om natten. Men jammen er du flink som klarer å komme deg ut så tidlig på trimtur, tross det om hender. Krysser fingrene for at alt ordner seg 🙂

    2. Jeg føler med deg. Jobbet mange år i en bedrift der jeg var med å måtte si opp mange ansatte. Valgte til slutt nytt beite selv, fordi jeg visste at før eller senere ville det samme skje med meg. Håper du snart får en avklaring . Sprek har du iallefall blitt

    3. det høres ikke godt ut,noen har mistet jobben sin ? håper du fikk en brukbar dag alikavel selv om ting ikke er så kjekke for tiden,men du får glede deg over din datter,til syvende og sist så er det uansett det viktigste :)) nydelig bilde da

    4. frodith: Jeg gikk ut døra ti over fem.. Var ikke et menneske ute før jeg var nesten hjemme igjen. Altså sånn i halv sjutia. Og vettu, alle var SURE! Normalt får jeg jo et smil, eller et nikk og noen ganger til og med et forsiktig hei. Men de så dritsure ut alle de jeg gikk forbi. Bortsett fra en som kom syklende ned bakken jeg gikk opp, men han er min x’svoger da..

      Ja, regna med dere skjønte det av taggene.. Klarer ikke helt å sortere tankene, så fant ut at jeg skulle droppe å utbrodere det så veldig akkurat nå.

      Ha en fortsatt fin dag. :o)

    5. Jeg ser på tag-ene dine litt av grunnen kanskje til at ting er kjipt? For jeg så jo ikke noe i innlegget om hva som var grunnen. Men kjedelig at det er noe dritt uansett. Men et fint bilde klarte du å få så tidlig på mårran hvertfall. Jeg står opp frivillig kl 6 hver dag. Men våkner ofte før. Men da blir jeg trøtt som en sokk kl 22 også 😮 Du er flink med trimmen uansett da. Håper ting snur riktig så fort <3 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg