Mest til Grete – Sirdalsrypa

Denne ganga skal jeg sørge for at du ser hvor hytta er når dere kjører forbi. :o) Kan dessverre ikke be dere inn på kaffi, og heller ikke vinke, for vi er nok på vei østover når dere er her. På båttur i vår lille 21 fots daycruiser, sammen med hyttenabo’n i nesten samme type båt. Vi har en plan om å komme til Risør, men får se hvor lenge søstera mi holder ut å bo i en båt uten do og kjøkken og det meste av slike fasiliteter vi tar som en selvfølge nå for tia. Jeg har jo lekt båtfant tidligere, så jeg klarer meg sikkert.

Men her altså, er mitt sommerparadis. Når du er på/ved Tømmerstø brygge, kikker rett over sundet og litt mot venstre, så ser du det. Lav, lang, hvit hytte med sort tak oppå toppen der. Deler av rekkverket på terrassen er laget av ei trosse og det henger to blå måker på leveggen oppå toppen der. Så der kunne du ha sett meg, om det ikke var for at jeg sitter i båten når dere drar forbi. Når du kommer fra Stokken/Randøya og nærmer deg Herøya så kan du se en badestamp høyt her oppe, litt malplassert ved siden av kortenden på hytta. Da er du på rett plass. .;o))

God tur hjemover! :o) Kanskje vi kan få hilst på hverandre neste gang dere er på disse trakter ..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg