Skal vi bytte hode?

For i dag er jeg ikke spesielt fornøyd med det jeg har. Det har plaga vettet av meg siden sist natt. Det suser og verker og vil ikke noe av det jeg vil. ikke en gang på jobb ville det være. Så jeg gjorde bare det aller nødvendigste og stakk hjem til sofan. Og der sov jeg i flere timer, uten at det hjalp så skrekkelig mye. 

Jeg er lei. Men egentlig bude jeg heller være glad. Glad for at jeg veldig, veldig sjeldent har så vondt i hodet. Noe jeg hadde før. Ofte. Og mye verre enn i dag. Da var det såpass at jeg bare måtte legge meg i et mørkt, kaldt rom, med spybøtta ved siden av .. så ille er det ikke i dag. Men det er der, og det vil liksom ikke slippe taket.

For mange tanker oppi der. Du kan få de også, om du vil bytte hode. Værsågod. Det er bare å forsyne seg, jeg er ikke spesielt fornøyd med noe av dette jeg. Nesa er for stor, øynene for små, dobbelthakene for mange. Og når det ikke engang funker som det skal så gidder jaffal ikke jeg drasse rundt på dette her. 

Lurer på om jeg skal sette det inn på denne byttegruppa på Facebook. Slitent hode, har sett sine beste dager for mange år siden, ønskes byttet mot tre billige vinflasker ..

4 kommentarer
    1. lifeistooshorttowait: Litt bedre utover dagen. Lufta det en tur sammen med bikkja og er på jobb nå. Men fortsatt litt uggen og rar, og skikkelig sliten.

    2. dette hørtes alt annet en godt ut og hodepinen er nok litt pga alle tankene du går rundt med nå om dagen.Jeg hadde en dunkande hodepine i går ,er litt bedre i dag så jeg tror ikke jeg vil ha mere hi hi.Ønsker deg masse masse god bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg