Det spirer og gror

Med disse bildene, knipsa på hytta for et par uker siden, 
ønsker jeg alle en riktig god helg.
Jeg har jobbehelg, men heldigvis fri i morra.
Helt fri, uten noen som helst planer.
Det skal bli litt godt!

Må ærlig talt si jeg er ganske imponert
over at det fortsatt er så mange som kikker innom bloggen min.
Det skjer jo liksom ikke så mye her for tia. 
Men du skal ikke se bort i fra at jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. 

Har du noe spennende på programmet i helga? 

Midtlivskrise på facebook finner du HER.

10 kommentarer
    1. Elsker å lese bloggen din med alle dei herlige innlegga du har hatt.
      Knakande godt skreve,og eg får alltid smilet frem med alle dei gode kommentarane dine.
      Kjempefine bilder har du alltid også om det er gamle hus som ser ut som ei rønne eller nydelege blomster.
      Ha ei riktig god helg og krysser fingrane for at du framleis har en god jobb.

    2. Fine blomsterbilder 🙂 Jeg får ikke det helt til jeg…Du må ha en fin jobbehelg med lørdagsfri 😉 Og her skal det bare sløves og ikke gjøres veldig mye, bare litt i Galleriet. Og kose meg med at sommerferien har begynt <3

    3. Så nydelige bilder! Til og med bregnen, for hvem sier at det bare er planter med blomster på som er vakre og verdt et bilde. Men det er liksom blomstene vi ser… Ha en fin helg, både på jobb og med en fridag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg