Gdansk – Apartamenty Sun & Snow Aura

Her bodde vi!
Det lå 15 minutters spasertur unna gamlebyen.
Og da gikk vi langs kanalen.
Stort leilighetshotell som ikke var helt ferdig ennå.
Fløyen ved siden av oss så helt tom ut.

Det var en slags resepsjon i første etasje.
Med begrensede åpningstider.
Men om du trengte hjelp til noe så var det helt ok å få tak i de på telefonen.
Minimarked og skjønnhetssalong/spa var der også,
for de som trenger noe sånt i løpet av ferien.
Men de som jobba i butikken kunne bare polsk .. 

Vi hadde en liten leilighet, beregnet på fire voksne.
Da med to soveplasser på sofaen i stua.
Vi hadde godt med plass og leiligheten var særdeles velutstyrt og alt var helt nytt.

Det eneste jeg har å utsette på leiligheten er igrunnen at det var skrekkelig fargerikt ..
Soverommet var stort, med god skap plass som i resten av leiligheten,
senga var kjempegod.

Vi bodde i sjette etasje, med terrasse og utsikt over kanalen
og den veien vi gikk på for å komme til sentrum.

Kjøkken med spiseplass til fire.
Godt utstyrt med alt du kunne tenke å ha brukt for,
til og med om du hadde en plan om å lage din egen mat i løpet av ferien.
Disse leilighetene må være perfekte for barnefamilier eller en vennegjeng
som foretrekker å bo sammen.

Flere leilighetstyper kan du sjekke ut HER.
Vi hadde som sagt en av de små, og betalte rett over 2000 kroner for tre netter. 

Synes absolutt ikke det er avskrekkende å bo litt utenfor smørøyet.
Spesielt ikke når spaserturen går i slike omgivelser.

:o))

6 kommentarer
    1. Så stilig! Helt greit med masse farger for en kort periode, men jeg kunne aldri hatt oransje soverom hjemme! Det ser ut til å ha vært en fin spasertur langs elven. Stille og rolig, og egentlig en stor kontrast til den leiligheten dere hadde. Tenker det var en fin tur 🙂

    2. Likte hotellet/leiligheten godt jeg. Synes det var herlig at det var fargerikt <3 Tror dere koste dere veldig 🙂 lyst å reise dit jeg også 🙂 Ha en fin dag Marit, jeg er på landet og koser meg <3

    3. oi oi oi sier no eg,da spsielt når det kommer til fargevalget på kjøkkenet,hi hi er jo glad i farger eg men den var litt to much :))
      Men du verden det var flott,kjempefin utsikt og passe spasertur til sentrum

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg