Halvveis i uka

.. og matinntaket har blitt mer normalt igjen. :o) Godt er det. Føler meg mye bedre allerede. Her er starten på denne onsdagen. Noka musli med blåbær og lettkesam med vaniljesmak er en god erstatning for shaken. Frokosten jeg nå har starta omtrent hver dag med i over en måned.

Akkurat den biten går helt greit. Spesielt etter at jeg fant ut hvordan jeg skulle blande shaken for at jeg skulle synes den var god. Og vaniljeshaken er bare knallgod. Å drikke frokost funker som heia for meg. Jeg er jo ikke glad i mat så tidlig på morrakvisten uansett .. så alternativet har jo vært å droppe hele greia .. Det er ikke så lurt, vet jo det, men jeg er jo et tydelig eksempel på at en kan leve godt også uten dagens første måltid.

I går hadde vi årets første makrellmiddag. Nam, nam. Skikkelig sommermat. Og det er da jeg har problemer med å stoppe å spise når jeg egentlig har fått nok i meg til å bli mett. Sånn passe mett. Ikke studd. I går klarte jeg det helt bra. Vet ikke om jeg ble mett en gang, men det holdt!

Her i sør plaskregner det. Men temperaturen er god, og heteturene gjør det enda varmere. Jepp, de er kommet tilbake! Så får vi se hvor lenge jeg må slite med de i denne omgang. Det må vel snart slutte for godt nå?! Er godt forberedt på en heit dag – går i sandaler. ;o)

God onsdag fra meg til deg. :o)

#nokadietten #frokost #slanking #littlettere

5 kommentarer
    1. synes den frokosten såg god ut eg :))nå lager jeg havregrøt til frokost,kokt på vann:)og innspirert av deg tillsetter jeg 1 ss chiafrø når jeg koker den,det setter fart på magen min iallefall :)og gjør konsistensen på grøten bedre

    2. Musli med blåbær og vaniljekesam høres og ser godt ut. Jeg er motsatt av deg, for jeg MÅ ha frokost! Kan gå en stund etter at jeg har stått opp, men så må jeg ha mat.
      Ha en flott onsdag 🙂

    3. Det så ut som du er godt i gang igjen. Ja, det gjelder å stoppe når man egentlig har fått nok, jeg er ikke noe god på det jeg heller. Men jeg er verst med godteri jeg. Ikke mat.. DU er hvertfall flink nå ser jeg, så nå blir det nok store forskjeller igjen å se 🙂 Her er det sol, heldigvis 🙂 Og håper det blir det leeenge 🙂 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg