Fem uker på vei

… mot en mindre kropp. ;o) Hehe. Hei der, forresten, og velkommen til ei ny uke.

På lørdag henta jeg en ny forsendelse fra NOKA. Så de kommende 30 dagene skal jeg iallefall ikke sulte ihjel. Denne ganga har jeg droppa de søte barene og bare bestilt shaker med smaker som jeg såvidt har smakt, pluss ei tomatsuppe. Må jo ha litt variasjon i kosten. Hehe .. jeg ble iallefall gørrlei sjokolade- og jordbærsmak nå, etter nesten fem uker. Selv om det har gått helt greit. Det er jo bare å svelge unna .. og vips, så er det måltidet over ..

Det er kanskje det som er litt kjipt egentlig. Det går så fort. Jeg sitter ikke å spiser og kooooser meg sammen med andre som spiser. Jeg bare får det unna liksom. Selv om det tar litt lengre tid å svelge en shake nå som jeg sper den ut med vann og isbiter. Det blir godt og vel en halvliter av det. Etter tips fra luftebobbla, prøvde jeg også å blande sjokolade- og jordbærsmak, og da ble shaken faktisk helt fortreffelig. God og mild. Nesten som en skikkelig milkshake. Tror jeg. Men det er mulig jeg tar feil, for jeg har vel ikke smakt en slik på flere år ..

Så til dagens målinger:
Startvekt 102 – i dag 95
Mål bryst ved start 122 cm – i dag 117
Midjemål ved start 107 cm – i dag 101
Hoftemål ved start 109 cm – i dag 105

Vekta har nesten stått still denne uka også. Bare 0,6 kilo ned fra sist uke, og målene er akkurat det samme. Så alt står nesten still!! Det er frustrerende det! For jeg synes jeg er så flink og fortjener litt lønn for strevet. Sånn jevnt over hver uke, hele tiden. ;o) Egentlig føler jeg at det burde ha rast av meg minst seks kilo til nå, slik som jeg spiser og mosjonerer. Men så lett skal det ikke være. Gode tips for å få dette til å løsne igjen mottas med takk.

Uka som kommer blir litt avstumpa når det gjelder dietten. Vi skal nemlig på tur, og da gidder jeg ikke drase med meg pulver og barer. Det er liksom litt kjipt på en kjærestetur. Så her blir det normal mat og vin og hele pakka. Men jeg har et håp om at vekta ikke kommer til å fyke i været av den grunn. Og om den gjør det da er det jo bare å ta seg skikkelig sammen igjen etterpå, ikke sant? En sprekk behøver jo ikke å bety at alt har vært bortkasta. Mener jeg.

Uka som er gått har vært en høydare på trimfronten. Tre turer på over mila, og avslutningsvis en sykkeltur på nesten tre mil! Tenk om jeg hadde klart å fortsette slik da. ;o)

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten #noka #slanking #diett #nyttliv #shake #diett #slankekur #vektnedgang

10 kommentarer
    1. Tror det er ganske normalt at vektnedgangen går i rykk og napp, men forstår frustrasjonen. Er det noe jeg har mye erfaring med, er det slanking, hehe;) (Og nå må jeg visst i gang igjen etter et par mnd med frotsing 🙁 ) -Det er bare å ikke miste motet!
      Litt eksta inntak en noen dager tror jeg ikke skader, snarere tvert imot. Jeg har opplevd at det kan sette fart på forbrenninga igjen.
      Kos deg på kjærestetur:)

    2. Synst du har vært flink jeg:)
      Resultate kommer og du har jo allerede noen ganske bra noen syns jeg:)
      Så bra du har fått noen andre smaker, skjønner goodt en blir lei når det er de samme hele tiden ja!

    3. Så flink du har vært 🙂 Når du har spist lite 2n stund justerer jo kroppen forbrenninga.. i tillegg er det jo vanlig med “platåer” Har gått ned mye m nutrilett tidligere, kjempefrustrerende når man føler man ikke får lønn for slitet.. Men plutselig slipper det igjen 🙂

    4. Jeg synes du er flink som står på! Shaker er litt kjedelig i lengden, men det er herlig når du ser at det fungerer! Hold ut:-) Jeg heier på deg!

    5. Synes at du har gjort en fantastisk innsats. Enig med Synne og Frodith, stans i vektnedgangen skyldes helt sikkert økt muskelmasse og et lite trappetrinn. Kos deg masse påkjærestetur, både med mat og vin og ikke minst kjæresten! Kunsten er nok å ikke ta helt av og gafle i seg mest mulig. Tenker at magesekken din er ganske liten nå og du trenger sikkert ikke så store måltider. Det viktigste er å SMAKE på alt og nyte det 🙂 Klem LT

    6. Jeg tror det bare er sånn at det stopper litt en periode, og så røsker det løs igjen. Har hørt om mye sånt før, sett på slalnkekrigen og sånt .-D Der står de plutselig stille vektmessig, en liten uke, og så er de i gang igjen 🙂 Når du er så flink så VIL det gi resultater igjen snart 🙂

    7. Jeg tenker at du har jo trimmet så mye, at du sikkert har økt muskelmassen din, og muskler er tyngre enn fett, vet du. 🙂

    8. du har oppnåd gode resultater på kort tid,jeg skulle gjerne gitt deg oppskrifta på fortsettelsen men den har jeg ikke :)jeg gikk jo ned 14 kilo på 3 måneder siden har det stått stille.Jeg tenker att så lenge det ikke går opp igjen så skal jeg være fornøgde :))ønsker deg lykke til,og sprekker du på tur ja så er det bare å lukke øynene og fortsette når du kommer hjem igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg