Påska på instagram

Så var det over for denne gang.
Ei fantastisk lita uke med drømmevær!
Bedre kunne det ikke ha vært.

Jeg har fått en padletur hver eneste morra.
Ikke så skrekkelig langt.
Men en times tid eller halvannen.
Helt passelig for en som ikke er så dreven i dette her.

Vi har hatt besøk, og vært på besøk.
Både hos hyttenaboen,
og hos venner som leide ei hytte på samme øy.

God mat og litt god drikke (jepp, har spist litt hver dag).
Ingen påskegodis, og det har gått veldig greit.
Men i dag er jeg skikkelig godtesjuk og kjempesulten.

Vi er hjemme igjen.
Og i morra er det en helt vanlig arbeidsdag.
Litt kjipt, er egentlig veldig klar for sommerferien nå.
Hadde vært greit om vi bare kunne gått rett
på den liksom .. med en gang!

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
Blir veldig glad om du liker siden min, og deler innlegget ..
På instagram finner du meg under sodefjed.

 

Håper du har hatt ein flott påske du også. :o)

12 kommentarer
    1. en time til halvannen, det vil jeg si var en lang tur, det er tungt å padle om en ikke er vant til det.
      Ser ut til å ha vært en perfekt påske hos dere også, herlig. Nydelig bilder du har fått tatt 😀
      Ha en nydelig uke 😀

    2. Så utrolig mange flotte bilder <3 Ser ut som at dere har hatt en superdeilig påske <3 Skal sjekke instagram'en din med en gang 🙂 Jeg heter forresten passion4lifeandtravel der :-)...psst allerede done, jeg følger deg nå:-)...å som jeg skal kose meg med alle dine fine bilder 🙂

    3. Så deilige bilder! Hvordan går det med beinet? Kjempesmart å spare beina sine og heller padle litt. Jeg bor sammen med en meget ivrig padler, så jeg er nesten helt hjernevaske med hvor sunt og bra det er å padle kajakk 🙂 Ha ei god uke med fine hverdager igjen!

    4. frustrertfrueihouston: Selve ferien går jo nesten enda kjappere. Og det er tragisk! For da er det så skrekkelig lenge til neste ferieår og reiser og hele pakka. Skulle hatt mye lengre ferie. Minst to uker til. ;o)

    5. fruensvilje: Her er det ikke meldt sol før til lørdag igjen … men om den bare kommer i helga så er jo ikke det så galt det heller! ;o) Har 20 plussgrader i dag, det er liksom en liten forsmak på sommeren. ;o))

    6. Fine bilder Marit 🙂 og ei drømmepåske for de fleste …. Ikke for meg …Ikke til å unngå at jeg blir deppa av hvordan egentlig livet kunne vært… For ønsket ikke å være alene .. Er veeeeldig kjipt …Hyttenaboen din har tatt fra meg mye av det.. .. Men sånn er det… EN DAG .. Så vil all helvetes sorg være over .. Og sikkert værdt det..:-)

    7. Utrolig vakre bilder,ja det gode liv tar nok slutt og hverdagen kommer tilbake,trøsten er att goværet også fortsetter ,så vi får bare håpe vi får mulighet til å nyte det da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg