Sesongåpning av sommerparadiset

Da har vi hatt vår aller første overnatting på hytta. Vi kom i nydelig vær og solskinn. Såpass fint at vi satt ute til sju på kvelden, men da ble det kaldt!

Etterhvert havnet vi hos hyttenaboen. Øl, vin, chips og sjokolade .. Mmmm. Til alle de andre. To glass vann til kjærringa! Jeg har vært vanvittig flink denne uka. Helt perfekt rett og slett. Ikke en eneste utskeielse bortsett fra noen epler og et par gulrøtter. Men det har vært hardt!

NOKA-dietten er helt ok. Litt kjedelig i visse settinger, men om jeg bare spiser helt regelmessig så er jeg overhodet ikke sulten. I går hoppa jeg over et måltid, siden jeg var hos frisøren, det var ikke lurt. Ble svimmel, kvalm og direkte elendig! For ikke å si drittsur!! Anbefales ikke.

Føler ikke noen stor forskjell. Skal veie og måle til mandag, så da er det bare å krysse alt jeg har, og håpe på litt resultater. :o)

I dag er det kaldt, grått og litt kjipt her ute i skjærgården. Innedag. Savner en peis å fyre i. Har pipe, men det hjelper jo ikke så mye, når den gamle etasjeovnen ligger i alle sine deler i bua til utedassen. Men vi holder da varmen!

Mobilblogg dette. Sånn i tilfelle du synes det ser litt rart ut. Prøvde meg på iPaden, men ga opp. Har jo ingen bilder på den.. dessuten var det så uvant og irriterende!

Ønsker deg ei god helg! :o)

8 kommentarer
    1. Så koselig med hyttetur, og sjøutsikt. Det er bare helt supert! Kos deg videre i helgen, og jammen synes jeg du har vært flink som var på besøk og sto over chips og øl. Det blir det fort ekstra kalorier av, så hatten av for deg!

    2. Litt vrient å blogge fra mobil, det orker ikke jeg. Men jeg bruker brettet å blogge fra, for har tatt bilder med det litt innimellom, så det GÅR. Men her så det jo fint ut, og dere koser dere tydelig, selv i litt grått vær..Kjedelig med slanking innimellom, men blir nok bra på mandag og se resutltater 🙂 Kos deg 🙂

    3. koslige bilder da,og ja jeg synes du er superflink,akkurat på en slik streng tiett hadde nok jeg skeiet ut tenker eg hi hi,ønsker dere en nydelig og koselig helg

    4. åå hyttelive det er så hærlig!
      vertfall når det er flere hytter der, så en får det lille hytte,iljøet som gjør at en plutselig havner med naboen og blir sittende der!
      det er så koslig!

    5. Der ser det fint ut! Selv i regn 🙂 Kos deg med vann og NOKA! Her er det også regn, men sol kommer i morgen 🙂 Prøver å leve magert, men vanskelig med unger som kommer heim og vil ha hjemmelaget pizza og vin og kake…… Uansett, de 2- 3 kosemosekiloene som plager meg skal bort før april er over 🙂

    6. fredlig: Takk, takk. :o) Må nok inn igjen til sivilisasjonen i morra. Et par kveldsvakter på meg, og tre dager på jobb for drømmemannen – og så er det påskefri for oss. God påske til deg også. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg