En grå og regnfull torsdagsmorgen

 

God morgen. I går var en fantastisk dag, med sol og blå himmel. Noe jeg fikk utnyttet så mye det lar seg gjøre når en er på jobb hele dagen. Lunsjen spiste jeg ute på ei brygge i umiddelbar nærhet til arbeidsplassen min. Snaue ti minutter å gå herfra. Så det blir nesten akkurat nok tid til å få i seg maten, mens en kan drømme om sol og sommer, før en må tilbake igjen.. Jada, jeg spiser skrekkelig seint, så ti-tolv minutter er i minste laget. Selv for en NOKA-bar og et eple,  Men det er godt å dele av arbeidsdagen med en tur ut, og skrekkelig kjipt å måtte inn igjen!

Etter jobb gikk vi en lang tur. Bikkja og jeg. Hele 9 kilometer. Var ikke meninga at det skulle bli så langt, men plutselig var tiden gått, og vi måtte jo hjem igjen også! Bildene over er fra den turen. Ravnedalen. En flott park ca. tre kilometer fra der vi bor. Her var et fantastisk, nesten ubeskrivelig lys akkurat i det sola forsvant bak fjellene.

I dag regner det. Som det pleier når vi nærmer oss helga. For min del kommer den ganske straks, allerede klokka ett for å være helt presis. Aldeles deilig, spør du meg. Men ikke fullt så deilig at det varer til over påske. For jeg må på jobb mandag og tirsdag kveld før jeg kan ta påskefri. Og da håper jeg at sola dukker opp. Ute i skjærgården i sommerparadiset mitt. Det der med utedo, vettu. ;o)

Lurer du på hvordan det går med slankinga sa du? Det går helt greit. Blir litt trøtt etter å ha gått tur, men jeg forbrant vel nesten halvparten av de kaloriene jeg hadde inntatt i går, så det er sikkert helt normalt. Ellers har jeg ingen problemer. Foreløpig. Blir spennende til mandag, når jeg skal måles og veies. Krysser fingrene for at det har skjedd noe positivt i det minste. 

Håper du får en flott torsdag! :o)

6 kommentarer
    1. Godt å høre at du er i form til å gå lange turer, bare holde deg tilskog og mark nå da 😉 og fortsatt lykke til med slankinga…vi veide oss i dag vi med, og ble enige om at det var noe gale med vekta hehe

    2. Stemningsfulle og fine bilder! Så koselig det må være å gå på tur der. Jeg synes du er flink med Noka-dietten din, så resultater får du nok helt sikkert. Kose deg med tidlig helg 🙂

    3. Så fint at du klarer å gå så lang tur etter jobb!!!
      Det er lenge siden jeg var i Ravndalen, så det står på min liste over steder jeg skal besøke denne våren, mulig det blir til helga, da er iallefall tanken å ta en tur i Baneheia, men bare vist det blir fint vær.

    4. Utrolig vakkert lys på de bildene ja 🙂 Jeg trodde nesten de var malt eller tegnet 🙂 For en fin park, blir deilig tur når man gjør noe spesielt, og hunden er vel og fornøyd? …:-) Og bra du klarer å gå så mye på så lite energi. Du kommer nok til å merke mye forskjell på vekta og målene til uka tenker jeg 🙂

    5. så flotte bilder,nesten så vi skulle tatt sommerferien til Kristiansand :)) den første uken merker du helt sikkert en vektreduksjon,da forsvinner jo ofte vannet som veger ganske mye:)lykke til da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg