Siste søndag i mars

Nok en nydelig dag går mot slutten.
Har ikke gjort så mye fornuftig denne dagen,
bortsett fra å rake plenen og klippe av litt visne greiner hist og pist i hagen,
så nå er det bare resten igjen!

Den ene terrassen er vaska.
Da jeg gikk var den ikke helt tørr, men det så ikke så galt ut.
Trodde kanskje jeg måtte over den en gang til,
men det er mulig jeg slipper det,
og det er sikkert like greit for det er nok av kvadratmeter å ta av. 

Her et er utsikten fra kantina, inn mot Kristiansand sentrum.

Litt kjipt var det å gå hjemmenfra allerede klokka tre.
Men jobben stenger ikke på grunn av fint vær.
Dessverre. 

 

Værvarslet for uka som kommer ser veldig lovende ut.
Får håpe de har rett, og da spesielt helgeværet.
Da blir det nemlig hyttetur på drømmemannen og meg.
På selveste bryllupsdagen vår.

♡  ♡

4 kommentarer
    1. godt å få ryddet litt opp i hagen,da er det så mye hyggeligere å sitte ute og nyte goværet:)satser på att dere får en deilig helg på hytta,værmessigt ser det jo helt strålende ut da

    2. frustrertfrueihouston: Sju timer ekstra .. jeg blir så gåen av sånne tidsforskjeller og mange timer i fly at jeg helst skulle hatt et par dager ekstra. Bare sånn for å komme meg igjen. ;o) Gleder meg til helga, selv om det just har vært helg. Men jeg har jo jobba kveld hele uka, og nesten bare sagt hei og hade til mannen i døra. Det er ulempen med å jobbe skift!

    3. Den værmeldingen ser lovende ut! Og hyttetur med drømmemannen blir helt supert. Jeg drar tilbake til Houston – på lørdag. Da har yngste datteren bursdag og hun skal bli med, tilbringe hele bursdagen sin på fly – men så får hun 7 timer ekstra pga tidsforskjellen. Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg