En svipptur ut på hytta

Dagen i dag er bare helt fantastisk!
Vi har vært en liten tur på hytta, bare for å ordne noe med bårfortøyningene.
Om værgudene er like snille neste helg tror jeg vi må begynne sesongen der ute.
Sønnen og kjæresten har tatt med seg bikkja og er der denne helga.
Ble nesten litt misunnelig jeg ..
Men det kommer jo mange helger etter dette.
Forhåpentligvis.

Nesten sommer! :o)
Bildene er fra instagram, vil du følge meg der
finner du meg under sodefjed.

Midtlivskrise på facebook finner du
–> HER <–

6 kommentarer
    1. Det har vært mye bra vær i dag flere steder, og hviste jeg ikke bedre skulle man nesten tro det var sommer når jeg ser på bildene dine :o)) Vi har også hatt det fint her i Oslo i dag, med høye temperaturer og masse sol.
      Jeg håper virkelig vi får mange sånne dager utover nå :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg