Les pakningsvedlegget nøye ..

Jada! Dette er den ene av to sider, og ingenting var gjentatt på flere språk engang. Min nye medisin – hvor alle bivirkningene skremmer vettet av meg. Og i følge noe av dette burde jeg ikke ta denne. Men siden det var så små doser, over en liten periode, og fordi dette kneet ikke blir bedre, snarer tvert i mot, så tok de sjansen. Jeg får håpe de vet hva de gjør, disse legene.

Røntgenbildene viste ikke noe spesielt. Jeg har særdeles lite slitasje i knærne til å være 50. Det er det positive. Så får vi vente å se hva ultralyden viser om en uke. Burde jo ha tatt MR fikk jeg beskjed om i dag, men siden det er så sykt lang ventetid på sånt så prøver de med alt det andre først. Er det rart det er ventetid både her og der?

Det negative er at jeg sitter her. Har fått med krykker hjem, for jeg må ikke trø på beinet. Tenkte kanskje det var litt positivt, så kunne jeg til nød ut å få litt frisk luft. Ta meg en slengom på sykkelstien på toppen av heia her. Men det blir sikkert ikke noe av, for krykker var ikke lett å bruke. Det holdt vel igrunnen med den turen fra legekontoret og ut i bilen. Så der ble de liggende.

Jeg er sykmeldt. Og det er fanken ikke noe gøy! Jeg synes sykt synd på meg selv akkurat nå. Det hjalp jo ikke akkurat at mannen dro på spinning heller da. For det var jo det som gjorde at jeg ble så hekta på å gå. Fort og lenge. For at jeg ikke skulle bli sittende igjen i denne flodhestverdenen aleine, som en diger, ubestemmelig formasjon av en klump!

Det hjalp, så lenge det varte. Jeg ble lettere til beins og mye gladere. Nå føles det som om jeg er tilbake i hengemyra, igjen!

9 kommentarer
    1. Oldemorbloggen: Gidder ikke det der. Venter med å gå til jeg klarer å holde meg på mine egne bein! Det er sikkert ikke lenge til nå. :o))

    2. lulltove: Skulle jo egentlig bare la være å lese disse vedleggene. Men om det da dukker opp noe så vet en jo ikke at det kan komme av tablettene .. Nei, det aller beste er å klare seg uten medisiner. Men det er jo ikke alltid det går ..

    3. Forstår godt at du sliter med og ta tabletter. Har selv 3 forskjellige typer jeg skal ta helst 3 ganger til dagen. Har heldigvis lært meg en del gjennom åra. Ting jeg ikke bør gjøre og ting jeg må bruke tid på for og slippe smerte. Så nå er der faktisk dager jeg ikke tar.
      Men som min lege sier tas de etter bruksanvisningen skal det ikke by på problemer ; )

    4. Krykker er ein treningsak, øv og øv, eg veit kva eg snakkar om. For eit par år sidan braut eg foten og blei kjempeflink å gå på krykker til slutt, men det var slitsamt i byrjinga. God betring.

    5. ja hva skal en si som kan trøste,annet enn att du er ei flott dame,jeg tror nå ikke du ser så ille ut som du skriver :))har jo sett bilder av deg hvet du.
      Det er nok forskjell på sykehusa og legane,for tiden er det korte ventetider på MR på Åse sykehus,jeg skal dit i morgen til MR av hode mitt.
      Jeg har opplevd 3 ganger å ta MR uten att dei har sett noe spesielt,men etter en kikhulsopperasjon så har det alikavel vært påkrevd med opperasjon,la oss håpe du slipper det da.
      Får si god bedring til deg også,håper både du og Grete får sol når dere alikavel må sitte med beina høgt,da er det iallefall råd å sitte ute og sole seg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg