Irriterende app .. og dagens tur

Dagens trim! Åsså stoppa den appen av en eller annen merkelig grunn midt i turen. Men den har starta på nytt igjen, ca. 10 minutter etterpå. Helt av seg selv, så dermed ble turen lagra som to. Forstå det den som kan .. Men det var jo forsåvidt godt den ikke bare kutta der, for da hadde jeg jo ikke visst hvor langt jeg gikk.Og det var faktisk veldig viktig å runde den mila i dag. Ikke spør hvorfor. ;o) Snittfarten var jaggu ikke så dårlig den heller. Selv om jeg følte at det gikk veldig seint. Betyr det at jeg holder på å bli bittelitt sprekere?

Bikkja, som faktisk fikk seg en dusj i forgårs, er like skitten igjen! Men tror ikke jeg vil utsette stakkaren for det der hver gang vi er ute. Det så nemlig ikke helt ut som ho synes det var så fantastisk! Når jeg fikk geleidet ho inn i dusjkabinettet, for første gang ever, så sto ho der og så bare skikkelig stakkarslig ut. Litt sammenkrøpet og med DET blikket. – Hva galt har jeg nå gjort liksom? Etter alle disse timene jeg har dratt rundt på deg i det siste, så straffer du meg? Hehe, men ho ble fin da, når ho endelig tørka igjen!

Jeg går altså ikke på noen kur. Men må innrømme at jeg tenker litt mer på hva jeg spiser og drikker nå som jeg vet hvor mye en må slite for å forbrenne 1000 kcal. Det er jo helt sykt! Tenk så fort gjort det er å stappe inn en sjokolade, en halv pose chips eller drikke en halvliter cola .. åsså må en streve i timevis for å forbrenne det etterpå. Skremmende. Og så skrekkelig godt var det jo ikke heller da .. verken godisen, eller trimmen i etterkant!

Ønsker deg en fortsatt fin dag, med dette bildet fra turen. Som du ser er det ikke mye vårstemning her hos oss enda .. Jeg skal på jobb om en drøy time. Spørs om jeg klarer å opprettholde denne gåinga når jeg begynner på dagskift igjen. Det er av en eller annen merkelig grunn mye verre å komme seg ut etter jobb. Snålt egentlig. For det går jo ut på det samme, bare i omvendt rekkefølge!

6 kommentarer
    1. Moro og inspirerende med slike duppeditter. Det sporer til ekstra innsats om man ser poenget i å konkurrere med seg selv;)
      Nei, enkelt er det ikke å gå av seg kcal som man spiser uten nesten å ense det, men litt bevisstgjøring hjelper….
      Regner med at våren er på vei….. tipper den kommer brått når den først bestemmer seg.

    2. Javisst er du flink – og sprek!!
      Jeg bruker fremdeles appen, jeg også, etter at du tipsa meg for snart et år siden. Motivasjonsfaktor de luxe! 😉

    3. er så irriterende når appene henger seg.
      så bra den tok til fornuft igjen=)
      ja er helt utrolig når en først setter seg litt inni hvor mye en faktisk må være i bevegelse for og forbrenne det en stapper i munnen!!!

    4. fruensvilje: Den nedgangen hørtes deilig ut! :o) Nå spiser ikke jeg så mye godis, men jeg har jo drukket en del Coca Cola, tenkte at det ikke var så galt så lenge jeg ikke drikker så mye annet enn vann, te og melk. Men nå tror jeg nesten jeg er avvendt, annen brus liker jeg ikke. Får håpe jeg klarer å fortsette med dette her. Har jo vært inne i denne stimen tidligere, og det har jo lett for å avta etterhvert .. Men gikk vel ikke så langt da, og heller ikke så fort. :o))

    5. så flink du er _:))og jammen godt appen begynte å oppføre seg igjen.
      Jeg går heller ikke på noen kur men gjort som du tenkt over hva jeg spiser,gått lange turer + att jeg har trent beina hos fysio og e med på englas godtestreik i 90 dager :))resultatet er etter 60 dager 10 kg i minus og 2 buksesørelser ned og sprekere blir en det er helt sikkert:))så lykke til videre og bare våren kjem litt mer til dere også så blir det nok lettere å gå tur etter jobb også,ha en fin jobbskift da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg