Tirsdagstema # Kläder

Hei, denne siste tirsdagen i februar.
I dag våkna jeg litt før 5 og sto opp en halvtime senere ..
Ikke helt frivillig, men fikk ikke sove mer enda så trøtt jeg var.
Gjorde denne greia ferdig til å publiseres på morrakvisten, men det skar seg visst.
Men her kommer’n!!

Bildene mine er fra en ferie i Egypt.
Om klærne er fine eller stygge vil jeg ikke ha noen formening om,
men det er iallefall ikke slik jeg foretrekker å kle meg,
selv om det sikkert hadde vært en lettelse å bare itre seg et pledd eller laken,
og gjemt unna alle valkene og bulkene.
Greit om alle andre også gikk kledd på denne måten selvfølgelig!
Praktisk og greit, både for overvekt og bad-hair-days.
Kanskje jeg egentlig burde ha emigrert til Egypt?

Flere bilder finner du HER.

4 kommentarer
    1. fine bilder som forteller litt om menneskene i Egypt ja :)jeg kjøpte en slik kvit kjortel da vi var i Arabia og det var så absolutt behagelig å gå med i varmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg