Sol ute – sol inne

Jaggu var det ikke like grått og trist her i dag også. Som det har vært siden før jul. Fant ut at jeg måtte ha litt sol på denne kroppen, som er litt brun etter ferien enda. Greit å holde det ved like liksom .. bedre å være brun og feit enn blågrå og feit! Og nå som heteturene har avtatt noe veldig så var ikke solariumet så avskrekkende lengre.

Sist jeg var inni et slikt så fikk jeg helt klaus. Måtte bare rutsje ut på min egen svettebølge og ned på golvet. Der ble jeg sittende i en haug, usikker på hvor lenge, med kvalme og hjerteklapp. Såpass at jeg ble temmelig redd. Men det er allerede to år siden, og i dag gikk alt mye bedre.

Etter 45 minutter i boksen kom jeg ut brun og blid. Til blå himmel og sol. Trodde nesten ikke mine egne øyne gitt. Noe så fantastisk deilig. Ikke det, jeg fikk ikke utnytta de dyrebare strålene på noe som helst vis. Annet enn visuelt, men det var egentlig ganske deilig det også. ;o)

#sol #brunogblid #egenpleie #solarium #solstråler #fake

7 kommentarer
    1. Må være deilig med litt brunfarge,selv er jeg nok mer gråblå om dagen,skikkelig vinterguffen. Sola ute glimrer også med sitt fravær men ser på langtidsværet at det snart bli bedre:)

    2. Solkro: Vil ikke påstå jeg er en veldig hyppig gjest der. Har et solkort som jeg fylte på for to år siden. Rett før vi dro til Mexico. Men det var da jeg fikk helt klaus, så dermed har jeg unngått slike plasser en stund. Har iallefall tenkt å få brukt opp de pengene på kortet .. hadde nesten trodd at det var blitt for gammelt nå, så jeg ble gledelig overrasket.

      Tror det er lurt å sole seg litt FØR en drar til syden og andre solrike plasser. Iallefall for meg. Hvis ikke blir jeg alltid brent. Og det er jo så kjipt, både å gå rundt rød og sår, og måtte unngå sola mens en har sjansen til å nyte den. ;o)

    3. Tror nok det er sunt med litt sol inne så lenge det gjøres med måte 🙂 Fikk rett å slett lyst å ta noen timer jeg også 🙂
      Goe knib<3

    4. gleder meg veldig til solen og varmen kommer igjen.
      til Energien fra sola treffer en for første gang!!
      DE er noe jeg gleder meg veldig til!:)
      Bra det gikk bedre i boksen i dag!!!
      flinkis

    5. ja da ser nok du fresh og fin ut,jeg er iallefall bleike :))solarium er noe jeg ikke har prøvd er nok litt pysete ,men det kommer vel litt sol i år også på vanlig vis hi hi,kjekt du fikk smake litt ekte solys før den forsvant igjen.
      Ha en fortsatt fin kveld da

    6. Ser ut som om du har hatt sol ute og sol inne i dag 🙂 Herlig, det gir energi. Venter på sola her hos meg. Viste seg noen timer sist helg, og det var skjønt. Humøret stiger mange grader 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg