Varseltrekant

.. på afrikansk vis ..

 

Hei og hå der ute! Her er det ikke mye blogglyst for tia, og jeg må innrømme at jeg blir like overrasket hver gang jeg slenger innom og ser at såpass mange har vært her, til tross for at det ikke skjer en dritt på sia mi. Koselig. :o)

Vi kom kjapt tilbake til hverdagen etter ferien. Hverdagen og vinteren. For siden vi landa for to uker siden har det snødd og snødd og snødd. Normalt ville jeg vel sagt hadet på dette tidspunktet – jeg kommer tilbake til våren! Men et eller annet har skjedd. En kortslutning? For jeg synes det er koselig med alt dette hvite rundt oss. Må vel innrømme, i samme slengen, at jeg har en som skuffer både en og to ganger om dagen. Så det slipper jeg. En av fordelene ved å ha en mann altså, og det fins haugevis av dem. Fordelene. Uten at jeg skal gå nærmere inn på dem her. ;o)

Jeg kommer sikkert sterkere tilbake etterhvert. Men jeg lever altså i beste velgående. Selv om jeg er ganske stille her inne .. Ønsker deg som kikker innom ei flott uke.

6 kommentarer
    1. Hmmm det der ville jeg kalt en trafikkfelle!
      Du overrasker meg. Trodde kanskje du ville foretrekke en vinter uten snø, men så bra da….at du trives. Det gjør faktisk jeg også uten et snøfnugg her;)
      Er enig, de kan være gode å ha..mannfolka, kan brukes til så mangt;)
      Ha en fin uke du også:)

    2. Jeg må så klart innom i blant, godt å se at det er liv i deg 🙂
      Uansett det fine med bloggene våre…der gjør vi som vi vil og blogger når vi vil 🙂
      Jeg kjente godt igjen det varselskiltet 🙂
      Kos deg med den fine snøen, og enig at det er mange fordeler med en mann :-))))

    3. Hei ,der var du ja 🙂 Har du begynt å like det hvite 🙂 Så koselig 🙂 Jeg digger vinteren i år, har bestemt meg for det, og tatt MYE bra bilder av FIN vinter, is-skulpturer i naturen osv 😀 GÅr du kanskje litt på ski også da eller? Koselig at du er tilbake, om for lynvisitt eller for å BLI… Ha en fin dag 🙂 klem <3

    4. Så utrolig koselig med et livstegn,satt faktisk og tenkte på deg og hadde planer om å etterlyse deg :))Godt du har en mann som måker til deg,jeg ser jo på nyhetene all snøen som laver ned hos dere.Om du har tittet inn hos meg så ser du nok den rake motsetningen og jeg er bare glad for det :))
      Så lenge bilistane i Afrika hvet att dette betyr varsel så :)))vi hadde vel bare svingt unna steinen og kjørt videre.
      Håper du ikke blir veldig lenge borte da,ha en fortsatt fin dag

    5. Hei, der er du 🙂 Syntes nok at det var noe som manglet. Er her inne bare helt sporadisk selv og ble også overrasket over at jeg hadde lesere selv om det var dager, for ikke å si ukesvis siden siste innlegg. Har tenkt å blogge litt mere nå etter en heller grå høst. Afrika høres spennende ut! Der har jeg helt sikkert noe til gode å glede meg til. Vi blogges etterhvert! Klem LT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg