Ukestart på bryggekanten

Ble postet to dager for seint dette, bildene er tatt mandag.
Tok meg en bryggesleng på morrakvisten, før jeg skulle til frisøren.
Og siden har jeg ikke gjort noe som helst fornuftig!

Har vært hjemme to dager fra jobb.
Fikk en skikkelig migrenetur på vei hjem fra byen på mandag,
mens jeg venta på bussen.
Er helt sikker på at det var det som ble galt:
BUSSEN.
Kan ikke fordra å ta buss, hater å stå i kø, det er kjedelig og dritdyrt.
7 minutter tar det, og prisen er 38 kroner!!
Normalt velger jeg å gå, det tar en halvtimes tid, men mandag var det uaktuelt.

Vel, nå går alt mye bedre, og jeg skal på jobb i ettermiddag.
Håper du får en fin dag!!
:o)

7 kommentarer
    1. Livsrom: Takk. :o)
      Det er heldigvis veldig sjeldent nå, så er igrunnen ikke noe å klage på. Vet jo hvordan det kan være når det var oftere og verre. Og det var ille det!

    2. Fantastisk nydelige bildet:) Virkelig flotte var de!:)
      Bra du er bedre, må være grusomt å ha det slik. Hodepine har jeg nesten aldri hatt, heldigvis.

    3. vakkert så utrolig vakkert :)) dere er heldige som har mulighet til en slik opplevelse.
      Noen dager er det grit å ta bussen ja,selv om føttene gir bedre morsjon .Ha en fin dag på jobben

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg