En bitteliten overnattingsgjest <3

Vi har vært barnevakt i helga.
Og det er jo kjempekoselig. Har til og med lånt gullet over natta.
Greit har det også gått.
Ho hadde en liten sutreperiode i går kveld før ho sovna.
Men så sov ho fra 19 til 00.30, fikk mat, sov igjen til 5.30, fikk mat, sov til 8.30.
Så har ho hatt en liten lur på sofaen også.
Slett ikke verst til å være tre og en halv måned, og normalt bare vant til å ammes.
Men dette er ei lita frøken med næringsvett,
så her blir også flaska ønska velkommen med stor iver og glede.

Nå er ho kjørt hjem til sine foreldre.
Drømmemannen og jeg har halvannen time sammen før jeg må på jobb.
Han skal i familieselskap og feire sin far som var 71 tidligere i uka.
Må innrømme at jeg heller ville vært der enn på jobb .. men begynner å bli vant til at jeg
går glipp av en del så lenge jeg jobber skift.

Siste kveldsvakta mi for denne gang.
Uka som kommer er særdeles grei, skal bare jobbe mandag og tirsdag,
så er det fri i turnus helt til mandag igjen. Deilig. <3

God søndag til deg som stikker innom.
Håper du har hatt ei flott helg så langt, og at du kan nyte den litt lengre enn meg.

7 kommentarer
    1. Hellandussen for en herlig gjest:):) Er bitte liten grann misunnelig på deg. Det hadde vært gøy å bli bestemor, men det kommer vel, “sukk”!
      Å jobbe i turnus er noe dritt, og som du sier, det er aldri stas å gå på jobb når andre har planlagt festeligheter. Jeg har hatt noen av dem, men nå er sikkert den tid over for meg.
      Ønsker deg en fin ny uke:)

    2. Det så VELDIG koselig ut med lite nurk på besøk, og det virker jo som dere taklet det veldig fint 🙂 Og HUN, selv så lita ho er 🙂 Så lenge hun vil spise går det jo fint 🙂

    3. Så koselig å ha overnattingsgjest da <3
      Det vil jeg også 🙂
      Tiden går så alt for fort, så man må virkelig nyte de øyeblikkene man får 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg