Til leie3 kommentarerPosted on 27.09.2013 kl. 16:35 Gikk forbi denne søte, lille boligen da jeg gikk en tur før jobb i dag. Så om du trenger et lite krypinn, sentralt på Grim, i gangavstand til Kristiansand sentrum, er kanskje dette noe for deg? ;o)3 kommentarer
Hehe – det var gøy! 😉 God lørdag!:)
he he,skal tru om det er dette vesle huset da eller om skiltet har bomma litt på plaseringen 🙂
Hehe kan ikke være så stor nei, i følge dette lille huset 🙂