Apper og turgåing

Instagram, denne avhengighetsskapende appen .. har du den også eller?
Da jeg installerte den ble jeg totalt hekta.
men heldigvis har det gitt seg litt etterhvert, som med de fleste andre nyheter.
At jeg er hekta på fotografering er jo ikke akkurat en hemmelighet,
men nå kommer det ikke bilder daglig her lengre.
Selv om det nok aldri er en dag jeg ikke får knipsa et bilde.
Med et eller annet, det være seg kamera eller mobil.

@sodefjed er navnet mitt på instagram.
Sånn i tilfelle du har lyst til å inn og besøke meg der også

Søndagsværet ble lettere etterhvert.
Vi fikk gått oss en passe tur i flotte omgivelser i bymarka,
som de så fint ville kalt det andre steder i landet
Vi sier bare Baneheia.

.. og her har jeg enda en app.
Sportstracker – kjekk å ha, kjekk å ha ..
:o)

5 kommentarer
    1. Du legger ut så mange flotte bilder på Instagram, og bare nyter hvert eneste et :o)) Jeg bruker også Instagram, men ikke daglig…. Her kommer det i bolker med litt mellomrom :o))

    2. frodith: Instagram har jeg mest for meg selv da, ikke alltid jeg tagger bildene heller. Jeg synes bare det er så gøy! Har ikke mange følgere og bryr med ikke om hvor mange, eller om jeg får, noen “likes” i det hele tatt. Men må innrømme det er litt gøy når yr og sånne liker bildene mine. ;o) Takk for fine ord. Lang og mye erfaring vettu!

    3. instagram har jeg ikke,ja jeg har ingen apper :))jeg har arvet en gammel telefon da min tok seg en dukkert i toalettet.Det er noe med høsten,bildene blir så utrolig klare og vakre med dei nydeligste farger akkurat som bildene du viser i dag )

    4. utrolig fine bilder 🙂 Jeg skjønner mange er både på instagram, blogg OG Facebook. Jeg er bare her. Søsteren min sverger til Instagram. Trenger ikke skrive så mye som hun sier. Men jeg synes skrivingen er gøy jeg da 🙂 Men du er jo så inmari flink til å ta bilder, så da blir det ekstra gøy 🙂 Flinkingen <3 Ha en fin kveld Marit <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg