Så var det den dåpskjole da .

 Den ble riktignok ferdig for en uke siden,
men jeg har ikke hatt tid til å ta bilder før nå.
Ble den ikke fin da?
Jeg er iallefall kjempefornøyd!!
Trodde ikke jeg kunne lage sånne nusselige, finslige ting,
så dette var en ny erfaring.
Gøy var det også.
Selv om det skjørtet var litt av en tålmodighetsprøve ..
og tålmodighet er jo ikke det jeg har mest av.

Oppskriften finner du i SandnesGarn Tema 02 Baby.
Og en ting, om du er som meg og ikke helt vet om du kan strikke sånne store prosjekter,
da er denne oppskriften faktisk ganske enkel og lett.

Garnet er Mandarin Petit og den er strikket på pinne nr. 3.

:o)

Siden ukas tirsdagstema er handtverk,
fant jeg ut at dette her innlegget passa perfekt til å vises frem der.
Andres valg finner du HER.

33 kommentarer

Siste innlegg